Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Butte

Tack snälla söta för finaste linnet, Liam blev SÅÅÅ glad när han fick syn på tågen, han har saknat dom sen hans tröja blev för liten , och gissa vad vi skrattade när han berättade för farmor att det var tutte butte som köpt linnet

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Smilla Ååååh va FL muppar idag, drygt och går inte att citera, gaaaah. Dom finns hos Brandos, såå fina ju, är så sugen på dom men det var ju vita skor jag skulle ha, eller kan man ha gul prickig klänning med röd prickiga skor?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-06-01 20:43:17 följande:
    Tack, hittat dem. Nu hjälper sambon mig att leta efter dem på amerikanska sidor Det lös väll i ögonen på mig
    Såg att det bara fanns storlek 37 kvar på Brandos.
    Åh, vilken gullig sambo

Ha ha, ja det står verkligen Smilla på skorna, tänkte ju på dej så fort jag såg dom
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-01 22:24:03 följande:
    Ni som vet allt, tips på fina barnvagnsdynor? Heeelst skulle jag vilja ha en som ja sett i katvig rosa apple, men det lär man väl inte hitta..
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    Oh så fint det hade varit
    Jag har letat men inte hittat nån så jag ska försöka sy en själv, wish me luck lixom Har tyg kvar sen jag sydde Mejas gardin och jag tror det kan bli fint i den råååååsa vagnen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-01 22:40:47 följande:
    Jag hittade denna sidan
    www.edenvi.com

Vad tror du om den rosa med bubblor??? Ser ut att kunna bli fin i!
    Ja den såg fin ut, men det är ju alltid svårt att se om färgerna passar...det tyget jag tänkt sy i fanns visst också där.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-01 22:48:42 följande:
    Vilket hade du tänkt?
    Jag har sett detta irl och om jag inte minns alldeles fel så tror jag det kan passa. Har inte hittat nåt bättre iaf så det får väl bli en sån..
    Nej nu kollade jag fel, det var inte alls det jag har här hemma ju
    Detta tror jag det blir, men det är ju rött i så det går ju bort för dej
    http://www.styleroom.se/album/16421
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Jahapp, nu trillade jag dit hos Milk&Milla Men herregud vilka bra priser på Katvig, tok nöjd med mina fynd

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17