minamor skrev 2010-08-07 12:51:11 följande:
ja det är ju svårt då det verkar skilja i stl från olika år. Jag funderar på färgerna också.. gillar den gul/rosa, men en sådan har hon i stl 110 från ett tidigare år.. den får nog säljas.. gillar även den grå o den lila.. behöver ju även overaller, men kanske inte så praktiskt med en gul/rosa till en 13 månaders, blir nog rätt smutsig på en gång :(
svårt det där..
jag har kollat massa på den gula till lillan, sålde ju en lorvoverall nu, så en lurvjacka till gör inget då
har en lila med, den mörka med gröna kanter.. ska prova den.. hon har ju växt massor över sommaren, men den e 92, o tro den ska passa i höst?
vill nog ha grå eller nåt till sonen med tro jag =) inte bestämt mig, en blå har han ju.. o grön nyss haft/har... hmm.. så svårt!! lila e med fin.. =)
får kanske fråga han..
hmm.. nä, skulle nog inte tagit gul till en så liten.. iofs, åker dom vagn mycket så e de bra o ha i åkpåsen med ju, sova middag i.. men inte o leka i..
överdragskläder / overall över funkade fint i våras.. lurven o sen skaloverall så va hon torr o varm =))
svårt de där..!!! =)
åh, vill testa de nu på dom!! men lillan sover, o sonen o pappa cyklar..