• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ingen som har en softshell i xs eller 152 liggandes?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2010-09-16 20:04:26 följande:
    Inte softshell utan mer skaljacka, men den värmer jättebra. Med en ulltröja under funkar den jättebra även när det börjar bli kallt fast den är så tunn. Jag älskar det materialet.
    hon avskyr ju tyvärr lager på lager =( 
    har bara t-shirt eller tunn långarmad under.. så behöver en bra jacka.. som e varm o vindtät..
    softshell har funkat kanon.. men dragkedjan gick sönder IGEN.. !!
    så NY står på listan.. !
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-09-16 20:11:35 följande:
    Jag har en turkos i storlek 152, eller är det 158?
    ohh,.. ! hon har 146-152 på sina kläder nu, hennes uppe är i xs o den e liiite stor, inte alls mycket..
    så hade tänkt köpa 152, då hennes 140 e för kort i armar o i midja.. ?
    hon har inte provat 158 iofs heller.. bara xs..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-09-16 20:19:18 följande:
    Det var visst 164 såg jag nu, motsvarar nog S, jag har XS och denna är lite stor till mej så den är nog för stor för din också.
    typiskt =((  !!
    verkligen.. =(
    jaja, vi letar vidare.. =) hittade nån på t, men sååå irriterande när man vet va de kostar på gekås!!! :-P *snåljåpen kommer fram*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-09-16 20:24:42 följande:
    Ja det var synd Har alldeles för många skaljackor såg jag nu
    Mmm, du får ta en tripp till Gekås helt enkelt Älskar verkligen deras softshell jackor, Liam har nog 5-6 st tror jag. Sist hittade jag dessutom 2 st för typ 69 kr st
    oj, 69 e ju fynd!
    ja, deras jackor e kanon!
    ska ner dit, men sen.. o hon måste ha en nu =)
    men får väl ha lager just nu ändå.. =(

jag vill med hitta fynd så billigt!!! såna kan jag spara =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-09-16 20:29:49 följande:
    69 kr är ju överkomligt Tror dom hängde på nån sån där rea ställning, säkert typ vårens jackor men jag hittade ändå inga fina bland dom nya så jag blev glad
    Undrans om det kommit in några nya färger nu? När vi var där i somras så fanns det knappt några fina, bara med konstiga mönster.

Börjar bli lite små sugen på en tripp dit nu, tror chocken från sommarens besök börjar lägga sej snart Vi lyckades ju pricka in den dagen då det var besöksrekord
    jag ska ner snart, bara för att jag vill =)  inte för att vi behöver.. abra jacka hon behöver.. eller.. hon har tunnare, 2 till, o fleece.. men softshell gillar hon med..
    jag gillar reaställ!!! har hittat jeans där med, perfekt till dagis
    o pyjamas på galen rea typ 14,95 trp jag de va.. :-P
    men i slutet av mån? hmm.. mycket folk då tro jag..
    försöka ta ledigt nån dag o åka mitt i veckan?? jupp..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-09-16 20:42:15 följande:
    Vill också åka för att jag vill Här behövs nog inget direkt, kläder köper jag sällan där, varken till mej eller barnen, möjligtvis nån pyjamas eller nån jacka.
    Har också gjort riktiga fynd, köpte ett par skit snygga jeans till mej för typ 40 kr eller nåt.
    Blir nog en tripp längre fram så det kan köpas lite julklappar, mest leksaker, bra priser där ju.

Mmm, vi har alltid åkt mitt i veckan, men nu byter ju sambon jobb så då försvinner den lyxen, ledig måndagar så det får bli en måndag nån gång.
    pyjamaser gillar jag fråm dom.. =) bra pris på saker som inte "syns" lixom..
    o deras strumpor har jag köpt.. o softshell =)
    de gillar jag..
    lite småsaker om jag hittar några kul saker på reaställen..
    o så leksaker då e bra pris på! lego, pussel mm.. =)
    ohh, jag vill dit.. !
    jag börjar ju min övertid i mitten av nov, så måste bli innan de.. sen hinner jag inte andas fram till jul typ
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Nytt Ida T.. overall, röd 86 o 92 550 kr
    regnställ 74-80 200 kr
    fleeceoverall, grön o lila, st 56, 150kr
    strumpor, långärmade tröjor 70 kr, bodys 70 , leggings 60 kr..
    vet en som har en hel del.. hojta om ni e intresserade!!
    ...ljuslila, gula, bruna, mörklila, röda, orangea, gröna.. ja.. o med de djuren på.. =)
    kan fråga henne om de e nåt mer speciellt ni e intresserade av.. vet iaf upp till stl 104 på tröjor mm.. de köpte jag
    heldress 100 kr, kort helbody 80kr
    en hel del i mindre stl såg jag =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hon heter JICA här på FL.. kontakta henne om ni e intresserade sa hon =) har MASSOR..! =)

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2010-10-02 22:31:57 följande:
    Massor av vadå?
    Ida t.. nytt o alla färger o stl.. typ.. =)
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17