• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-13 20:50:41 följande:
    hmm, funderar på att slänga ut lite till på T, hur månag orkar man ha ute samtidigt? Eller rättare sagt hur många orkar man packa sen
    Vart går smärtgränsen
    jag har haft över 100 en gång, men de va lite mycket..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2010-08-13 20:52:07 följande:
    Har inte bestämt datum ännu.
    När ska ni till Göteborg? Vi planerar o åka dit på liseberg innan sommarsäsongen är över
    jag vet inte, en kompis o jag som ska dit e de tänkt.. =)
    vill ev åka med stora tjejen en gång till., redan varit där i år ju med alla barn =)
    jag e ganska impuls ju men kan iofs ta med de små en gång till?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

syster kom hem natten till igår, va här igår em..
    fick paket till lillan..
    såå fin katvig tröja, med ficka på magen o luva, rosa-vit randig Hjärta

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2010-08-13 22:08:42 följande:

Hej i tråden!

Ot men är det någon som vet om man kan ta bort ett resarvationspris på T i efterhand? Klantiga jag satte ju resarvationspris istället för köp nu.. Jag hade nog lite väl bråttom.. Jag har redan fått bud på auktionen..

annars e du snabb o kontakta de du ser i slutet.. då kan du få tag på dom ändå, även om auktionen e röd?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    stökmamma skrev 2010-08-13 22:41:10 följande:
    im back
    "elektrikern" kom ju så nu är det rivet men självklart hade ju inte coop rätt till vattenledningen så vi fick lämna diskbänk och rör ny dag i morgon...

har försökt läsa tillbaka om overaller både till S och va ni tycker i övrigt.....
    vet inte om jag blev klokare om hummeloverallen, måste kolla vad jag har och prova så jag har ngra mått att gå  på

och ni har 104 till 95 barn? Vi provade ju en regnbåge i 98 och där fanns det plats Förvånad ska vi beställa en molo så ska vi ta 110???om han fortf är över 100?  måste mäta pojken......
    www.familjeliv.se/hem/lj2/gallery/phpymkfcq.jpg
    www.familjeliv.se/hem/lj2/gallery/php1yjuah.jpg
    www.familjeliv.se/hem/lj2/gallery/phpqi2tid.jpg
    lite hjälp kanske ?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2010-08-13 22:57:30 följande:
    Ja verkligen.Jag är så less på mig själv ju.. Jag har mailat dom för typ en timme sen men dom har inte svarat ännu. Jag hoppas dom svarar snart och att det går att lösa..
    LJ2 skrev 2010-08-13 22:10:53 följande:
    annars e du snabb o kontakta de du ser i slutet.. då kan du få tag på dom ändå, även om auktionen e röd?
    Du menar då auktionen är avslutad eller? Synd bara att mitt misstag säkert kommer kosta 25kr....
    nä, menar innan.. man kan ju kontakta den som har högsta bud.. e man snabb kasnek man lyckas.. inte säkert, men kan ju passa på den iaf.. =)
    surt med extra pengar, kostar ju skjortan öndå o sälja !! tog du inte de där erbjudandet om gratis auktioner? 3 st? fick nåt mail om de...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-08-13 22:58:17 följande:
    LJ2:
    Har du tid för Hallon nån dag nästa vecka?
    Måste dit och låta Nora välja lurv
    ohh.. vet inte helt hundra..
    lovat barn o va i skog massor nu, blåbär står på listan =)
    men kaaanske kan klämma in nån shopping ändå
    tis-tor var de bara öppet nu eller?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    stökmamma skrev 2010-08-13 23:03:27 följande:
    regnbåge i 92 på M????
    ja, han har 92 på de kortet.. den satt precis, men han kunde ha den!
    bara provade ju, för o se vilken stl lillan skulle ha denna vintern, köpte på rea i jan.. =) ganska bra o kunna mäta stl på barn tätt
    har en bild på 98 med i galleriet..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2010-08-13 23:05:49 följande:
    Ja hutöst dyrt.. Nä jag såg det mailet efter att jag hade laddat upp alla auktioner tyvärr. Allt går fel ikväll
    typiskt.. du har nog nåt mer dyrt du kan lägga upp gratis =)
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17