• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Heeeeeeeeeeej

Jag funderar också på var alla tagit vägen

Vilket väder vi har här. Tur jag gick in från min promenad i exakt rätt sekund, annars hade jag varit dyblöt nu

Butte: fina kidsen i BT <3 

• Helle
    h80 skrev 2011-06-08 10:43:28 följande:
    soppingsugen.....är det ingen webbshop som har nått erbjudande nu?
    Jag vet ju en, men det är frågan vad du letar efter. Tyst Tungan ute
    Duntoffla skrev 2011-06-08 11:00:03 följande:
    Någon som sett ESL på rea? Det ska ju vara storlek 62 eller 68
    Svarar samma här

Jag kan inboxa om det är intressant  
  • Helle
    h80 skrev 2011-06-08 12:48:22 följande:
    jag vet också en Glad.....den kollade jag länge på igår o la saker i varukorgen o stängde ner....la saker i varukorgen o stängde ner.....flera gånger. Borde inte shoppa, men såå sugen. Kanske skulle kolla igen
    Jag tycker nog du ska shoppa lite Det är alltid trevligt med paket. 

Själv storshoppade jag på MQ-rean till mig själv i morse Ovanligt, men kul. 
  • Helle
    h80 skrev 2011-06-08 14:59:44 följande:
    jag storshoppade också på mq tidigare idag, mycket trevligt att handla till sig själv Glad o nu blev det en beställning på småtting också, inte fel det heller Skrattande
    Najs, och tack  

Jag blev glatt överraskad på MQ när jag idag hittade massor  
    Ocikatten skrev 2011-06-08 15:04:13 följande:

Hello! Jag är själv med barnen denna vecka så datortiden är lite begränsad...

Dock har jag insett att vi saknar shorts åt stora grabben - har ni några tips??
    Ängeln: Hur är Villervallas jeansshorts?
    Busbellan: Hur är Villervallas mjukisshorts? Är det årets som Ella har på sig?

Alltid kul när man "måste" shoppa nåt!

Hoppas allt är bra med er andra i sommarvärmen. Här vill vi INTE ha nån mer åska då jag är ganska rädd av mig...

Inte Ängeln eller busbellan, men äger både jeansshorts och mjukisshorts. Har tagit samma storlek i båda, d v s 104 till ca 103 cm lång kille. De är i a f inte små i storlek. Storkillen har 122 till sina 120 cm.
  • Helle
    ängeln83 skrev 2011-06-09 13:49:28 följande:
    Ah Fast jag misstänker att baddräkten blir lite stor, 92/98 vart ju det minsta, hoppas dom är små i storlek.
    Om de är som solskyddströjorna (hajarna) så är de små.  Hoppas!
  • Helle
    ängeln83 skrev 2011-06-09 13:52:53 följande:
    Hörde att tröjorna var små så där tog jag 92/98 till Meja, så vi får hålla tummarna att baddräkten också är liten då
    Funderar på om jag ska beställa haj tröjan till Liam, hur pass små är dom?
    De är smala tycker jag, egentligen inte korta. P som är 120 fick 122/128 och den är perfekt. G som är 103 cm provade Ps och den sitter bra på bredden men är lång. Dock skulle jag knappt våga mig på 110/116 till honom. Det skulle nog gå, men den skulle vara som ett korvskinn. Då är han ju dock lite rundare (eller rättare sagt bredare över axlarna). 

Din L är ju mer som min P så det blir nog inget problem med bredden  
  • Helle
    Buttelina skrev 2011-06-09 14:01:27 följande:
    ja det tror jag nog att dom är
    Helle skrev 2011-06-09 13:50:21 följande:
    Buuuuuuuuuuttte: det borde vara straffpoäng på att visa fina linnet på lillebror i BT Som jag letat. 

Jättefina bilder på din son  
    sorry retar mig på mig själv att jag sålde både 98/104 och 122/128 förra året

Tack söta
    Nämen åhh, du skulle sålt dem till mig. Perfekta storlekar ju
  • Helle
    Buttelina skrev 2011-06-10 14:18:34 följande:
    ok tack! han verkar ok nu.. men blir det värre så. verkar som att lillebror får måånga koppor han med. han är heelt full runt rygg/nacke axlar
    Den här har jag rekommenderat till alla tror jag
    www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx

Fungerade bra på mina killar. Hoppas dina busar klarar sig hyfsat.
    Kristyr skrev 2011-06-10 13:55:54 följande:
    Ni glömmde väl inte lägga er röst på småtting

barnshopping.se/tavlingar-barnbutik2011/

såklart inte min butik, det skulle dock vara mycket trevligt om de ställde ut på underbara barn mässan
     Åhh, tack Skäms  Hjärta
  • Helle

Hej hej!

Idag har jag gått på semester, känns helt skumt att göra det så här "tidigt" på sommaren.

Nu väntar en helg av plock och pack inför en utlandsresa nästa vecka Ska bli så skönt att få lite ledigt

Vad händer här?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17