Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-11-17 06:44:03 följande:
    Inte illa va? Både prutat på priset och bonusmössa... Drömmer
    Det är ju den lilla söt-tösen väl värd! Hjärta
    Och du, kycklingarna är underbara - tänkte den kanske passar lagom till påsk?!? Flört
    Toppen, tack!

Äh sambon vet inte vad han talar om. Han tyckte man bara kan ha den i påsk men vad vet han? Han hatar ju fina uttrarna också Fast det andra tyckte han var fint. Han brukar gilla det mesta men just uttrarna är hatobjekt och nu även kycklingarna då. (fast inte lika mycket)
    Lisabecka skrev 2010-11-17 07:11:58 följande:
    Såg att du hittat redan : ) Läste inte forum sidorna i rätt ordning....
    Tack ändå
    Everlonn skrev 2010-11-17 07:25:18 följande:
    ilka.se/index.php?page=products&kategoriid=49

Här kan man oxå köpa nopper (Clippo) som privatperson
    Tack! Det var namnet Clippo som jag menade. Alltså namnet, hade för mig att Noel sagt något liknande om dem. Ska kika var de är billigast. Har ju shoppingfri månad just nu så jag får vackert vänta. (salg undantaget)

Maugu- Fina gosisarna i BT! Minns den där bodyn. Den kommer vara hett villebråd på T sen om du ska sälja den

God morgon förresten!
  • Duntoffla
    Solouniko- Vad mysigt!

Tjolla- Hittade ni massa fina julklappar? Paketet kom inte igår men jag hoppas på idag. Ledsen att jag tjatar men hur mycket mer ska du ha?
  • Duntoffla
    H o p e skrev 2010-11-17 10:01:09 följande:
    Lillronya - den gamla rymdtröjan är så gryyymt fin. Har fortfarande inte fått tag på den någonstans. Dessutom tokfin till dom svarta NS-byxorna.

Tycker faktiskt överlag att Molos tröjor till pojk var mycket finar förr. Alldeles för mycket fokus på bilar mm för min smak.
    Håller med. I princip bara bilar eller andra fordon numera. Tacka vet jag stars mm
  • Duntoffla
    Saraia skrev 2010-11-17 13:20:48 följande:
    ni m bebisar - tvättar ni alltid kläderna innan de ska ha dem första gången eller räcker d att skölja dem i vatten tro? har alltd tvättat men nu har jag en del nya molokläder t bebis som jag inte vill slita på innan de börjat användas. tror ni det räcker att skölja dem för hand utan tvättmedel?
    Ja, jag tvättar alla kläder innan. Läste en artikel i Mama med Eva Röse och hon hade gjort något test i någon dokumentär hon medverkat i (hon vad då gravid) Det visade sig att hon hade en hel del kemikalier i kroppen som kom från flamsäkrade möbler, kläder etc. Så det finns hur mycket som helst. Efter det så har jag varit ännu nogrannare. Känns läskigt att de får i sig så mycket genom huden.
  • Duntoffla
    Saraia skrev 2010-11-17 13:35:51 följande:
    ja precis den läste jag med - skrämmande! ja in i maskinen får det bli nu då så kläderna kan börja användas!!
    Ja, rätt äckligt hur mycket skit man har i kroppen egentligen.
  • Duntoffla

Hemma igen efter reflexkväll på Noels dagis.

Tack snälla Tjolla för det stora fina paketet idag! Hjärta

Chokladmoshin- Vilken liten sötnos i BT!

Preggi- Fina tjejerna i nya fina Molosar!

SmillaMilla skrev 2010-11-17 19:14:50 följande:
    Vems barn var det som gjorde reklam för Lundmyr?

Jag var ju bara tvungen att köpa den grå klänningen till Svea när jag hittade den häromdagen på båten. Så himla fin ju!
    Åh, det är ju hon. Hmm...vilket nick har hon nu igen? Vet så väl hur barnen ser ut.
  • Duntoffla
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-17 19:38:27 följande:
    Seadwarf el nåt sånt va`?
    Just precis! Det stämmer.

Nu har jag fotat det som jag fick shoppat åt mig på salgen. Är sååå nöjd!
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-11-17 20:49:04 följande:
    ÅÅÅ vad bra att det är framme! Det gör mig nervös att skicka så stora paket med posten! Xvermillions har inte kommit fram ännu... Obestämd
    Jajamen! Tror säkert att hennes kommer imorgon. Ibland är Posten bara lite tröga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17