Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-02 15:43:06 följande:
    ja jädrans besvärligt Å nu har jag ju inte ens en hall o ha dem i   *tomt hål*
    men ett tomt hål rymmer ju mycket
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-08-02 19:29:43 följande:
    God kväll tjejer!

Fick några tips i går men vill gärna ha fler! Och då gärna på rea.

Söker katvig rasberry/pink leggins stl 104 eller 110.

SNÄLLA!!!
    jag googlade.. så det är ett hett tips..

Vart bra på jobbet??
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-08-02 19:46:32 följande:
    Testade att googla, men hittade inga.

Japp vart på jobb, såååå kul, och hmmm som att gå på semester Men nu skall jag få ett till jobb. Jag är såååå glad. Skall jobba som volontär. Åhhhhhhh måste skrika ut min lycka
    h80 skrev 2010-08-02 19:43:38 följande:
    littlesunflower har 110 på rea
    Åhh vad göra då?
  • Kristyr

Helt OT! men ni vet ju allt

Kan man registrera köpt med lindex kort i efterhand? Från butik och online? Blev kanske medlem i butik ifredags om somarvikarien fixade det när jag hade gått och kön minskat. Eller så försvann min lapp/ansökan... Då har jag ju ett köp där sedan har jag och vill så fort som möjligt beställa massor med velourisa online, trista att missa då...

• Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-08-02 19:52:12 följande:
    jag skall vägleda och handleda flykting familjer.
    ChokladMoshin skrev 2010-08-02 19:51:18 följande:
    Är det bara BOR som fått in nytt Katvig?
    aha..

småtting har fått in idag tror jag men inte upp på sidan än tror jag.. kollade just och det finns text men inga bilder.
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-08-02 20:07:53 följande:
    Åhhhhh så mycket fina färger!
    har en knasig dator så jag såg inte sååå mkt ränder.. vill ha massor med ränder bara ränder..
  • Kristyr
    Vikkan76 skrev 2010-08-02 20:33:42 följande:
    Godkväll tråden!

Kristyr: Jag tror man kan efterregistrera köp upp till 2 veckor eller 10 dagar efter man gjort ett inköp och man mot förmodan glömt sitt kort.
    Tack! 

okey Problemet är väl nu då att jag inte vet när och om jag blev medelem i fredags
  • Kristyr
    Vikkan76 skrev 2010-08-02 20:39:54 följande:
    Gör en ansöka till på nätet då så har du ju garderat dig! Kanske plingar det till då och den säger att du redan är medlem. Värt ett försök tycker jag!
    Men tycker det är så knöligt med kretiden, fattar noll. Obestämd (känns som man bara kan söka med kredit) Vill inte ha nån kredit eller annat tjafst vill bara ha ett kort som jag kan dra när jag handlar och som gör att jag kan utnyttja alla rabatter som kommer..

Får kolla på det igen när barnan har somnat..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17