Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-12-20 22:25:10 följande:
    , skrev 1 år först, men kom på att han var mindre ... så det blev
    Ja det blev en liten höjning på ögonbrynen här! Skrattande

Go'kväll i tråden! Nu lackar det ordentligt mot jul...
    "Tomten" här är ordentligt snurrig och lagt fel julklappar i strumpan vid två tillfällen nu!! Drömmer
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-12-20 22:31:50 följande:
    Hej på er, vad händer här?
    Själv hann jag nyss med lite shopping på LPL, 50% är aldrig fel
    Borde kasta ett par paket under granen och lägga mig!
    Jag shoppade lite Småfolk åt mig själv på Små Vi tidigare idag så shoppingkontot är stängt nu!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-12-20 22:48:15 följande:
    Vad blev det då?
    Var lite sugen på den lila äppeltröjan, men lät bli
    Jag kastade mig över en äppel-tröja och äppel-klänning, hade brallorna funnits kvar i större storlek hade jag LÄTT köpt dem!! Har precis fått hem två par till Marcus och de är ju underbara!! Hjärta
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-12-20 22:54:09 följande:
    Ja, byxorna var jag med sugen på, men tror inte jag kan klämma ner mig i S
    Hmm... Hur tror du jag sett ut då??! Drömmer
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-12-20 22:58:55 följande:
    hmm, tror jag bär på MINST lika många kilon som dig
    Fast du har mer rätt till de kilorna för du är längre än mig
    *ha ha*
    Njae, det tror jag inte - väger nog mer än det ser ut som?!?! Obestämd
    Fast vi skyller på att de inte passat på längden! Tungan ute
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-12-20 23:18:24 följande:
    mmm, samma här jag väger nog mer än vad det ser ut som, eller jag hoppas i alla fall det inte ser ut som jag väger så mycket
    Nope, tycker du är betydligt mindre än mig i size!! Du var ju hur snygg som helst i tights till MeandI-tunikan men det hade jag aldrig vågat ha på mig då mina bekymmersställen sitter runt rumpan o låren...
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-12-20 23:25:45 följande:
    Så nu är golvet helt klart och nya väggen målad en gång.
    Ska vänta en stund och sen måla den igen.
    SEN ska jag sooooova.
    Jobb imorgon kl 8 ju. Och innan dess måste jag hitta en dusch, för givetvis har varmvattnet frusit.
    Duktiga du!! Glöm inte bort att ta hand om dig - för lite sömn tar hårt på en har jag märkt nu i kalender o julklappstider! Eller är det bara jag som är klen... *he he*
    Så på tal om det blir det sängen här nu!

Fasikens med varmvattnet! Obestämd
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-12-20 23:33:43 följande:
    Nädå jag tar hand om mej också.
    Sov några timmar i eftermidddags för då pallade jag inte mer.
    Busbellan skrev 2010-12-20 23:30:49 följande:
    Vad blev det då???
    Den svrt/röda tröjan till Nikita och den röda med vita pilar till Emilio.
    Och en katvigmössa, turkosblå eller nåt sånt.
    Allt för ca 300 kr.
    Låter kanonbra!! Och du är VÄL VÄRD lite shopping!! Hjärta
  • Ocikatten
    högbergarna skrev 2010-12-21 14:08:49 följande:
    Tjena brudar!! Äntligen hemma!! Har legat inlagd några dygn med för högt blodtryck!! Fy så fruktanstvärt tråkigt!!!!! Ingen dator!! Fick bara gå till och från toaletten!! Annars fick jag bara ligga blick stilla. Nu har trycket stabiliserat sig så jag får vara hemma på julafton!! Sen kanske de sätter igång mig.
    Hade verkligen velat ha en dator där vid sängen så jag kunnat kolla runt på klädessidor. Särskilt nu när det varit kalenderluckor!! Nu känns det som jag missat allt!! :(
    Ah vad surt! Bra att de tar väl hand om dig men jag förstår din frustration över att ha missat kalenderluckorna!
  • Ocikatten

Här sitter vi insnöade nere på Söderslätt - vilket väl innebär att Posten inte kan komma med min Småfolks-klänning till mig själv som jag tänkte ha i morgon!

Annars borde vi städa - ska ha julen här i morgon med makens släkt, "bara" 14 personer!
    Men golvet är fullt av leksaker, dammråttorna leker tafatt och jag sitter här... *hö hö*

Skulle egenligen jobbat idag men vågade inte köra till jobb, får väl ta igen det vid senare tillfälle. Vill inte fastna i nån snödriva lillejulafton!! Tyst

Är så nöjd med min kalendershopping i år - missade ju det totalt förra året! Fast nu är börsen tom efter julklapparna. Men jag tror vi får en god jul i år!

God Jul på er alla goa vänner!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17