Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God kväll alla fina pölsekärringar!

Vilka fina julkort i BT! Tomte

Vill först säga TACK till Busbellan, Everlonn, Mammastök, Smillamilla, Lillronya, Smultronhjärta, Chokladmoishin, Tjolla och Kristyr (hoppas jag inte glömde ngn nu...) för den toppenfina presenten till Lea! Ni är bäst!

Vill sen passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL! Santa Photo

• Duntoffla

God morgon!

I dag är sambon på jobbet igen och jag är själv med kidsen. Hade gärna sett lite mer ledigt från hans sida...

Har ni shoppat något? Är det förresten någon som vet om Små Vi´s rea börjar 28 eller 29? Det står att de har stängt mån 28 och öppnar 29 igen men visst måste de mena att det är stängt idag 27 och öppnar 28 igen?

• Duntoffla
    lillronya skrev 2010-12-27 09:59:25 följande:
    Godmorgon!
    Vad trist att han redan jobbar.
    Här hade vi sån tur att båda våra långledigheter inföll nu. Så ingen av oss jobbar förrän till helgen.

Tror de öppnar imorgon igen på småvi.
    Ja det är trist. Från början skulle han vara ledig utom 1 dag och nu ska han jobba 3. Blir alltid så *surar lite*
    ängeln83 skrev 2010-12-27 10:03:13 följande:
    Morning

Samma sak här, julen föll verkligen på fel dagar i år. Sambon jobbar 6-20 mån, tis, ons, sååå surt. Men sen är han ialla fall ledig tor-tis.

Jag tyckte jag läste på FB att Småvi börjat sin rea nu?
    Surt! Ja, sambon är också ledig tors-tis i alla fall. Aha, så de har redan börjat?
  • Duntoffla

Goddagens tjejer!

Hur är det här? Fick idag 2 paket varav ett som jag helt glömt. Ehmm, tyder det på minnesförlust eller att man shoppat liiite för mycket i kalendrarna?Oskyldig

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-12-29 15:02:30 följande:
    Amningshjärna
    Ja, just ja, det kan man skylla på

Nu känns det som om både N och L har plagg tills de är 3 år. Måste nog inventera lite. Det kan kanske saknas lite byxor. Jag verkar ha en förkärlek till att köpa body, suit eller tröjor bara.
  • Duntoffla

OT-Vi ska ju göra i ordning Leas rum i helgen och jag letar efter en fin taklampa. Vi ska ha denna tapet och sedan vita möbler. Funderar på en vit rund lampa (alltså inte klotformad) alt en rosa med vita prickar eller ljusgrön med prickar. Har någon något tips? Gärna på nätet. Såg en fin vit men där var frakten på 325 kr!!

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-12-29 15:20:53 följande:
    lillaego och dunis vad söta barn <3
    Tack sötis!
    Smultronhjärta skrev 2010-12-29 15:22:20 följande:
    www.belysningsdesign.se/barnlampor
    Annars vore väl Gunilla Axèns moln söta till
    Ja, jag har kikat på dem men vet inte om jag vill blanda in mer mönster. Kikade även på Kids Concepts rosa med vita stjärnor.
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2010-12-29 15:26:37 följande:
    Vilken söt tapet!

Och söta ungar i bt också.
    Tack! Ja, det blev en puttenutt-tapet ändå. Jag hade helst velat ha en ljus pastellgrön med vita prickar men vi hittade ingen sån. Jag gillar ju rosa också så denna fick det bli. Ska ha mycket vitt till så att det blir ljust och luftigt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17