Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-12-29 15:30:26 följande:
    Just ja, den är riktigt fin..Vi var inne på deras röda med vita prickar,hittade då en kopia där det fanns rosa prickar
    Ja, den röda har jag sett. Om du kommer på vad den rosa var så hojta gärna till
    Smultronhjärta skrev 2010-12-29 15:35:32 följande:
    Sen finns det ju fina skärmar från Sandberg också...
    Annars funkar ju även stilrena vita..house doctor har ju en skitfin, factory tror jag att den heter
    Ja, det är vanlig vit som jag först var inne på men de är inte lätta att hitta som jag trott. Ska googla Factory
    Tack!
  • Duntoffla
    LitenBlomma skrev 2010-12-29 15:50:17 följande:
    Vi har precis köpt en taklampa och en fönsterlampa från Kids Concept i serien Star från puffydesign, de är råsa med vita stjärnor, skulle passa perfekt!
    Ja, den har jag kikat på. Den är superfin! Var bara inne på enfärgat eller prickigt... För att inte blanda för mycket olika mönster.
  • Duntoffla
    LitenBlomma skrev 2010-12-29 15:57:04 följande:
    Det är sant, vi har enfärgade råsa väggar med en cerise fondvägg.
    Tror det får bli en enfärgad rosa eller en vit (om jag inte skulle hitta en prickig)

Tack snälla alla för hjälpen!

Nu ska jag sortera alla papper Kräks från kontoret
  • Duntoffla

God dagens!

NU var det länge sen jag var här. Vårt internet strular som fasen då vi flyttat ut datorn från Leas nya rum. Där inne har vi nu tapetserat och snart ska vi flytta in lite möbler.

Såg att Molo har släppt en del plagg nu. ÄR det ngn mer butik än BoR som har fått in dem?

• Duntoffla

God kväll!

När ska jag hinna sitta här egentligen? Saknar er...

Hinner inte vara inne nu heller men vill bara kort fråga om några mer än Sigge&Juno och BoR fått in nya Molosar?

• Duntoffla
    Ocikatten skrev 2011-01-09 22:14:16 följande:
    Eleraff, Oki-doki, hmm... Kanske nåt mera ställe? Har inte kollat så noga än! Skäms

Allt bra med er??
     Tack. Jodå det är bra. Just nu är jag krasslig i halsen bara men annars bra. Själv då?

Tack tjejer! Ska kika där

Om det nu finns något kvar efter att ni dammsugit ställena
  • Duntoffla
    Lalalong skrev 2011-01-09 22:27:56 följande:
    Väldigt OT men ni har ju koll på läget i den här tråden. 
    Var köper man skalkläder till vuxna? (Helst på nätet... Vet ju att det finns på TeamSportia och sånt men vill som sagt gärna köpa på nätet för att slippa köra någonstans och leta runt. Köper man på nätet vet man att det finns o.s.v.).

Större damstorlek, men lättast är nog att hitta en herrstorlek kanske. Det ska vara bra, ordentliga, hållbara saker. Men helst inte alldeles alldeles för dyrt (Typ inte 3000 kr per del från Haglöfs lixom). Jag kommer bara kunna ha det denna säsongen eftersom det troligen kommer trilla av mig till hösten, så jag vill inte spendera en förmögenhet. Runt 750-1000 kr per del som max! Men gärna runt 500 per del.

Hehe, jag vill alltså ha jättebra grejer för typ inga pengar alls Någon som vet var man hitta det?  

Börjar jobba den 31:e och skulle verkligen behöva det då... 

Haha...vem vill inte ha bra grejer billigt?

Sambon säger Engelsson.se
    Ocikatten skrev 2011-01-09 22:31:13 följande:

Krya på dig o shoppa lugnt! Drömmer
    Tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17