Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-01-14 18:25:04 följande:
    Tofflan, ta 74. Den är stor på Lia nu o hon är ju 11 mån.
    Tack! 
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-01-15 18:03:50 följande:
    Hej i tråden!
    Jag körde till jobbet för att börja kl 17, men fick vända eftersom E kräktes.
    Så nu blev det en natt hemma istället för på jobbet.
    Hoppas inte det blir mer kräk bara.

Butte: Vad fin shopping! Jackan är så cool!
    Stackarn! Hoppas att det var ngn engångsgrej!
    Buttelina skrev 2011-01-15 18:16:09 följande:
    på ajabaja jag tog 116 till bia. blir säkert bra. kan ta bild sen.
    lillronya skrev 2011-01-15 18:03:50 följande:
    Hej i tråden!
    Jag körde till jobbet för att börja kl 17, men fick vända eftersom E kräktes.
    Så nu blev det en natt hemma istället för på jobbet.
    Hoppas inte det blir mer kräk bara.

Butte: Vad fin shopping! Jackan är så cool!
    tack ja jackan är verkligen superfiiin!! åh vad jag e glad för den! tyckte du den såg bra ut?det är 128 i den och hon är 110cm.. 122 såg såå liten ut! det enda som är stort är armarna Obestämd. men vill nog inte gå ner till 122 för då sitter den perfekt och är säkert för liten sen till hösten..
    Ja tack!
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 18:05:33 följande:
    Å jag hoppas så att du har rätt!! Nu är det tvärstilla igen, bara lite ont bak i ryggen Obestämd Fattar ingenting av detta, känner inte igen något utav det sen förut..

Tror inte det är någon fara att vi inte hinner in  
    På mig stannade värkarna av under dagen för att sedan helt plötsligt komma med 5 min mellanrum. Några timmar senare var hon ute. Jag tror att du kommer få åka in ikväll/natt. Imorgon vid den här tiden snusar du nog bebis
  • Duntoffla

God middag!

Äntligen (får man säga så? ) så är vi tillbaka med rutiner igen och Noel på dagis. Tror vi alla var rätt less på varann efter en månad konstant tillsammans.

Från vilken storlek gör Molo leggings? Jag har ju ett par hemma i storlek 68 men jag har inte sett ex Colobri i mindre storlekar...

• Duntoffla
    Saraia skrev 2011-01-17 11:04:39 följande:
    fr stl 92 är det väl
    Är det något nytt då? Skrev iofs fel men jag har 74 hemma i Winterblossom eller vad det heter?
    Ah, synd i alla fall att inte Colobri finns i mindre. Eller regnbågen. Tänkte köpa en colibriklänning och ville ha leggings till. Nåja, det får bli strumpyxor till då 
  • Duntoffla
    Saraia skrev 2011-01-17 11:11:44 följande:
    fast de kanske gör typ en babyvariant av leggings i en del print, för på oki-doki.se har jag köpt de randiga rosa-vita byxorna som e typ som leggings (inga muddar i alla fall) t min lilla för att ha t colibriklänningen
    OK, ska kika där. (gillar iofs inte just de neonrosa/vitrandiga men kanske hittar ngt annat)

Var på Lindex i förmiddags och köpte urfina syrenlila velourbyxor till Noel. Synd att de inte fanns på bebissidan för de såg fina ut ihop med Colibri.  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17