Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-07-08 09:58:36 följande:

Alltså suiten är ju mer blå lila än tex det lila kantbandet på mössan. Och dom rosa matchar inte exakt ehller, men jag tycker det är fint ihop ändå.
    Tusen tack Ja jag tycker också det funkade fint ihop. Har ju beställt muddisar i ränder och stjärnor och funderade på om jag ska köpa tröja/body att ha till.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-07-08 10:00:49 följande:
    Måste nog ha en girly rainbow suit nu också, dumma ängeln som lurar mig å shoppa
    Ha ha, klart du måste Dumma mej
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-07-08 10:05:38 följande:

Bara funderar på hur många suits man behvöer i stl. 62.......lyxproblem idag igen Drömmer
    Klart du måste ha matchande body/tröja till.

Ja vilka problem du har
    Jag är nog inte rätt person att fråga angående suits då Meja äger typ...ingen , jo en sommarsuit har hon ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-07-08 10:25:37 följande:
    Näe, det är liiite varmt för det nu kanske. Detta kommer ju typ vara i Jan-mars kanske. Så misstänker bebis kommer bara ha suits.
    ängeln83 skrev 2010-07-08 10:20:56 följande:
    Ja vilka problem du har
    Jag är nog inte rätt person att fråga angående suits då Meja äger typ...ingen , jo en sommarsuit har hon ju
    Inga suits??
    Kanske bäst att fråga typ SMultron kanske
    Ha ha, jaaa, fråga Smultron så får du nog ett korrekt svar , och en förmaning att köpa måååånga suits.

Nä alltså det finns alldeles för många söta klänningar ju
    Satt just och funderade på varför jag använde så mycket suits till Liam och förmodligen var det för att pojk kläderna är mindre varierande.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-07-08 10:58:11 följande:
    Det blir så mycket kläder till en flicka.. Först så ska hon ha lika många bodysar som en pojka och suits och på det kommer sedan klänningarna.. Drömmer
    O leggings, strumpbyxor, kjolar...o så finns det mängder med  fina t-shirts och blusar.
    Mejas garderob är rejält större än vad Liams var i samma ålder Vågar inte ens räkna antalet klänningar längre
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-07-08 11:26:04 följande:
    just ja glömde leggings och strumpbyxor..

Men just nu är det bara sommarsuits och klänningar som gäller, allt annat känns för varmt eller är för varmt..
    Vi kör mest på klänning eller t-shirts just nu, ibland blir det leggings också beroende på väder, men när det ligger uppåt 30 grader så är det perfekt med en tunn klänning.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-07-08 11:57:07 följande:
    kan bara hålla med.. eller kortämad body här ist för t-shirt då...
    Ja det också, fast vi använder ganska mycket t-shirts på Meja. Liam hade nog inte t-shirts och tröjor förens han var runt året och började gå.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-07-08 12:37:24 följande:

Samma här sonen började vid 74 med tröjor. När han var 8-9 mån...

Ocikatten skrev 2010-07-08 12:23:52 följande:
    Jamen vad här babblas klänningar o suits idag, lika bra att gå ut igen! Flört
    Jag är inte alls avis... Hjärta

Solig

Måste visa vad fin småfolk  "kill?"sommarsuiten är....

Ungefär som här då...kom på att Meja faktiskt snart är 9 månader, fick för mej att hon var mycket yngre Hon är ju ingen bebis längre.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-07-08 12:43:12 följande:
    näe du har ju en stoooooor tjej!
    Jaaaa, bra mycket större nu än när hon föddes iaf
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Men ååååh va levender starsen var fina...fick hem muddisarna idag, det får absolut bli mer av dom.
    O girly rainbow var nog finare än vårens tycker jag nog.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17