Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-08-06 09:17:37 följande:
    Tycker den med röda eller lila kantband. Svårt för de är alla fina

Super svårt...velar mest mellan 1:an och 3:an...
    Har ju en förkärlek för bruna lurvar men dom grå var också fina...får nog ta mej en rejäl funderare
    Och jag som inte trodde det skulle komma några fina alls ju

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Men herregud, jag blir alldeles stressad över luvarna ju
    Sambon ringde nyss men jag sa åt honom att ringa lite senare

Men jag troooor det blir en Party pink overall till Meja, gillar jag inte färgen så är det ju bara att skicka tillbaka.
    Men till Liam då?
    Såg att Babyshop hade jr jackorna MED luva *me like*...lila, brun med gröna kantband eller grå med röda kanter?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-08-06 10:11:35 följande:
    Exakt samma sak hände här, gubben ringde för att planera helgen, men hallå är ju mitt uppe i lurvproblem och han vill prata fritids aktiviteter

Funderar också på en P.pink overall till bebis.
    Jag gillade den grå med röda kanter men tror din kille skulle vara himla fin i den bruna med grönt

Ha ha, känner mej helt störd här hemma just nu

P pink overallen ligger nu i korgen, nu måste jag bara bestämma vilken Liam ska få. Tror också han hade varit fin i den bruna...hum, brun eller lila?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-08-06 10:16:14 följande:
    Han har ju även haft turkos/gul innan men den var han ju superfin i annarsSolig
    Men åååååh...nu fick jag syn på Polar och Fjord...o dom var ju också fina *suck*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-06 10:20:21 följande:
    Nja, liiiite mesig i färgen kanske
    En aning va?! Beige med aprikost, kan det bli mycket fulare? :-d
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-08-06 10:21:09 följande:
    ...och så var det du som inte tyckte att några var fina från börjanDrömmer
    Ha ha...ja jag satt ju senast igår och letade desperat efter gamla lurvar på rea eftersom alla nya var fuuuula
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Saraia skrev 2010-08-06 10:35:46 följande:
    Ängeln: hade jag haft en son hade jag absolut tat en lila lurv!!
    Jag tror det lutar mest åt den lila just nu, den har ju luva, det hade inte den bruna.
    Men nu velar jag på overall till Meja Hade bestämt mej för den rosa men nu kom jag på att det förmodligen skär sej totaaaaaaalt mot hennes barnvagn Men då har jag bara den lila att välja på och det känns tråkigt att köpa samma färg till båda.
    Äh...nu fick jag huvudvärk av allt grubblande
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Vilken storlek köper ni i jacka till era 3½ åringar?
    Liam har 110 i sin gröna från våren och den är nästan i kortaste laget, iaf framtill.
    O sen är ju frågan hur dom nya är i storlek, vårens var ju ganska små för Liam har ju bara 98/104 i kläder annars.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17