Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-08-05 08:17:40 följande:
    littlesunflower har inte fraktfritt, men filten är ju billigare där :)
    Men åh vilken jobbig sida
    Jag tror jag beställer från Ajabaja, hittade bodysarna där också, och 39 kr i frakt för en filt och två bodys kan jag nog stå ut med
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    movie skrev 2010-08-05 08:31:19 följande:
    Kanske ska köpa 62 i byxor då? Och 68 i bodyn.
    Body är ju väldigt praktiskt och bra plagg till hösten
    Jag tycker framförallt dom är stora i midjan, men det kanske beror på hur mycket mage barnet har
    Och eftersom dom har lång mudd så funkar dom ju ganska så länge så jag tror nog det räcker med 62. 68 kan jag tänka mej hade passat perfekt på Meja nu.

Jupp det är sant, ja det får bli bodys här också
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-05 08:36:50 följande:

God morgon.

så himla fin den filten, bra val   Jag tycker body till, sitter så gulligt på.

Jaaa fast jag gillar nog katterna liiiiite mer men veloren avgör saken
    Nu blev det en liten order på filten, girly rainbow body och lavendel stars body 1000 kr swipp swopp hejdå
    Försöker hitta nåt till Liam också men jag gillar inte pojk printen alls märker jag nog.

Hur är det med dej gumman? Har tänkt på dej en massa.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-05 08:47:54 följande:
    Kul med en liten swipp swopp order

Nja.. e väl sådär, inte sovit många sekunder inatt måste jag säga, ska ringa till specmvc idag och kolla om vi kan få göra morf ul tidigare alt fvp snarast.

Hemskt konstig känsla är detta, tittar på ul bilden å bebisen är så fin Hjärta men vågar inte tycka om liten riktigt, ruskig känsla..
    Mh...1 filt och 2 bodys lixom...dyra kläder det dära, men fina

Usch vad jobbigt, förstår att du inte sovit nåt. Hoppas verkligen ni får komma så fort som möjligt. 
    På nåt vis utgår man ju alltid från att allt är som det ska, men hur som så kommer ni få en underbar bebis, håller alla tummar och tår över att allt är i sin ordning. 
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    movie skrev 2010-08-05 09:00:35 följande:
    Ängeln: Jag gillar den vita tröjan med bilskroten på funderar på en sån till min stora tjej fast jag tycker den hade varit coolare på en kille
    Ja den är lite cool, och biltoken Liam skulle älska den, men jag tycker den känns mer Lindex än Molo, därför tycker jag  den är lite väl dyr, kanske blir en sån på rea sen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp igen
    Sitter här och njuuuuuuuuuuter av lugnet, Meja sover och Liam följde med hem till mormor en liten stund.
    O Ajabaja ordern gav mer smak, och en viss ångren över att Liam inte fick nåt, vad sjutton ska jag köpa till honom?, pojk Molosarna gillar jag inte, han behöver mest långärmade tröjor.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-05 11:21:36 följande:
    en långärmad tröja med grå ärmar och gula bilprintet
    Mm, det printet gillar jag, fast det han har ju i linne, och jag tröttnar ju så snabbt ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som sett dockhus klänningen och katt muddisarna i svensk shop?, sitter och letar men hittar inte.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-05 12:27:10 följande:
    muddisarna finns på eleraff men klänningen har nog ingen köpt in
    Ah tack...meeeeeeh *surar*, o jag som så gärna ville ha dockhusen i klänning också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-08-05 12:29:33 följande:
    Visst måste man väl kunna ha dockhusen på en liten bebis va? Oavsett om det är en kille eller tjej?
    Ja det tycker jag nog man kan
    Duntoffla skrev 2010-08-05 12:37:40 följande:
    Dödade jag tråden som vanligt?
    He he, neeerrå, jag är här Eliminerade några getingar bara
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17