Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-08-05 12:43:34 följande:
    Haha...här börjar N grina så fort getingar eller flugor uppenbarar sig och jag får ta fram vårt "elektriska tennisrack" och ta hand om dem.
    Samma sak här, Liam blir helt hysterisk, han blev ju stucken av en geting när vi var på Öland och det gjorde ju inte saken bättre direkt. Samma sak med myggor, dom är han livrädd för Verkar dessutom som han är överkänslig mot bett så man får ju passa så dom inte sätter sej på honom.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Håller med om Nova Star, sååå mycket fint.
    Grön hood, grön mössa, tröjorna med ränderna ska Liam ha i alla färger, o sen blir det nog lite bralls också.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-08-05 19:24:26 följande:
    Gokväll i tråden!
    Hemma efter en dag hos mina föräldrar med mycket bad och sol

Tyckte sådär om NS, men gröna hooden var fiiiiiiiin
    Men vill ju ha fina lurvar och Katvig ränder typ nu!

Bubblan:
    Så söt UL bild!!!
    Håller alla tummar och tår vi har här hemma på att allt ser bra ut imorrn och att ni får snabbt svar på fvp.Hjärta
    Låter härligt med bad och sol

Ååååh, jag är helt kär i det mesta NS, den gröna hooden var verkligen tok fin, och dom randiga tröjorna blev jag helt kär i, o den rosa vinter jackan var bara hur fin som helst, den måste Meja ha
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Råder det lurv hysteri?
    Jag blev lite besviken när det inte kommer nån rosa, så det får nog bli en lila overall till Meja, eller om den gula kommer i overall.
    Frågan är bara vilken storlek jag ska ta.
    Meja är ju snart 10 månader och drar storlek 74, ska jag köpa 80 eller 86?, tanken är att hon ska kunna ha den hela hösten och även till vintern.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-06 08:26:50 följande:
    Ängeln, jag kommer ta 80 till Lia. Hade absolut tagit minst 86. Hade 80 till milo när han var ett halvår och den räckte fram till våren....
    Ja det får bli 86, gör ju inget om dom är lite stora.
    Då gäller det bara att bestämma sej för färg då, tänkte köpa den lila men nu när b&r la ut ny bild på party pink så ser den ju skit snygg ut , om den nu kommer i overall.
    Vad ska du köpa för färg?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-08-06 08:42:44 följande:
    Ängeln- Party pink ser ju himla fin ut.
    Ja den nya bilden ser ju mer lovande ut än den som var innan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nä nu får ni hjälpa mej...
    Lila eller Party Pink overall till Meja?
    B&R hade inte tagit in den sist nämna i overall men kunde beställa om jag ville.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-08-06 08:51:23 följande:
    Vad är det för färg på kantbanden på den rosa?
    Svarta ser det ut som.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-06 08:57:09 följande:
    Åh jag vill nog ha en gul och en rosa! Kommer den gula som overall? Eller så tar jag en av färgerna i jacka;) Till milo vill jag nog ha en lila och en färg till.... han har ingen alls som passar längre!!
    Är också lite sugen på den gula...tror den kommer i overall. Men nu blev det ju jobbigt, 3 färger jag är sugen på men det får bli max 1 jacka och 1 overall till Meja.
    Liam ska få en lila jacka, och ev den bruna om den är fin irl. Han har också vuxit ur alla sina, har bara  den gröna som kom i våras kvar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-08-06 09:06:22 följande:
    Här är en bild på den
    www.madsogmille.com/shop/boern/molo-fleece/03...
    Kantbanden ser ju helt klart svarta ut.
    Men åå jag önskar att den var lite mer rosa, men ofast är dom ju finare irl än på bild.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17