Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll

Tänker inte heller klaga på värmen, visst blir det klabbigt och jobbigt ibland men hellre det än kyla och regn.
    Håller på att packa det sista, sambon bara skakar på huvudet när han ser alla kläder jag lastar in i husvagnen

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Eddiebaby skrev 2010-07-11 19:04:20 följande:
    Tittar in och säger hej i värmen! Här packas det också för fullt då vi åker till Gotland för en vecka i morgon! Ska bli såååå skönt att lämna det här renoveringskaoset som råder här hemma just nu!! Känner igen det där med mkt kläder till ungarna......de kommer lätt kunna byta kläder 3 ggr om dagen eller nåt......
    Åh vad härligt, vi var på Gotland för 2 somrar sen, helt underbart fin ö, får bli en tripp dit nästa sommar.
    Vart ska ni bo? Vi bodde på Kneippbyn, kanon fint och hur mycket som helst att göra för barnen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Eddiebaby skrev 2010-07-11 19:10:27 följande:
    Ja där är ju supermysigt!! Har inte varit där sedan vi fick barn så nu blir det nytt att uppleva! Vi har hyrt ett hus ca 1 mil från Visby tillsammans med kompisar så det ska bli härligt! Blir definitivt ett besök till Kneippbyn någon dag för att röja runt, bra att veta att det var bra boende där också till en annan gång! Såg att ni ska till Öland....älskar.....har bott och pluggat i Kalmar ett par år och jobbade då på camping på Öland en sommar, underbart!
    Ja det är verkligen super fint och mysigt där, känns nästan som man är i ett annat land.
    Kneippbyn rekommenderas verkligen även som boende, vi hyrde en lägenhet, visserligen ganska dyr men såå mysig med utsikt över havet.
    Enda misstaget vi gjorde var att vi åkte dit under Stockholms veckan, då var det livat minsann

Jaa Öland är jätte fint, har inte varit där på säkert 10 år så det ska bli kul, vi ska ända upp till Böda som verkar vara jätte fint.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp sötfisar.

Äntligen en stund över, kom hem från Öland i måndags, herregud vilken underbar vecka vi hade, hade världens ångest när det bar av hemåt igen. Tur att vi åker till Varberg på måndag för en vecka där. O på tal om det, vad finns det för shyssta affärer där jag inte får missa?Drömmer

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-21 20:16:28 följande:
    tjena moss

tror du ska kika in på Bello tror jag den hette i Varberg
    Moss moss

Ha ha, Bello Ah just ja, tror jag var inne i den butiken i Falkenberg förra året.
    Måste ju spana lite Molosar så det blir absolut ett besök där. Sitter med min lista och försöker gallra lite men fy så svårt det är, till Meja finns det ju hur mycket som helst ju.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-21 20:22:12 följande:
    Mmmm... hade jag vetat att det va en tös jag väntar så hade butikerna levt farligt kan jag låååva Girly Molosarna e underbara!!
    Ja dom är verkligen toppen fina allihopa, nästan iaf.
    Har hittills bara köpt lavendel stars muddisar, girly regnbåge muddisar och rådjurs muddisar, vill ha matchande bodys/tröjor och den uuuuuuuunderbara dockhus filten.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Fyyy vilket väder vi har idag, 11 grader och ösregn *suck suck suck*
    Imorgon åker vi med husvagnen till Varberg och då hoppas jag på sol.

Insåg just att Meja inte har några kläder för detta väder överhuvud taget, 1 långärmad body och 1 långärmad tröja och några byxor var vad jag hittade i hennes garderob som passade, så nu blir det att bunkra upp rejält.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-07-25 11:00:52 följande:
    Vad kul när man BEHÖVER shoppa för en gångs skull

Jag ska nog ta och rensa lite långärmat i Ellas garderob idag, visst borde det funka att sälja snart?
    Ja då är det verkligen extra roligt Fast det känns som det blev lite väl panik om vädret ska fortsätta såhär, får nog bli shopping så fort vi kommer fram imorgon
    Sitter och fnular på en HM order just nu, lite enfärgade basic kläder till att börja med.

Ja det tror jag absolut, Liam har långärmat och NS jeans idag.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon sötfisar.

Här hemma är det vardag igen, sambon har börjat jobba igen efter 6 veckors semester, blev en liten omställning att vara själv med barnen igen, men det funkar bra förutom en nååågot överaktiv Liam och en emellanåt gnällig Meja. Sommaren har varit helt underbar med några veckor i husvagnen.
    Nu är jag shopping sugen som en tok, har bara blivit OT shopping för min del den senaste tiden.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Men hallåååååå, fy så tråkiga Molo lurvarna var, hoppas verkligen det kommer flera fina annars får jag leta reda på gamla godningar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17