Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultron:

Hoppsan då! Va roligt! Blir de byte av bostadsort oxå!?

• 1 och 1 är 3

Men smultron...

Om dagisbyte ändå ska göras och den där svenssongrejen.... Flytta till Örkell då

• 1 och 1 är 3

Smultron:

Vill du riva den öppna spisen och sätta in en kamin eller är det en insatts du är ute efter?

Vi satte in insattser i huset när jag bodde hemma, det är ju itne sååå många år sen Betalade enligt min mor runt 25 000 för TVÅ stycken....

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-03-02 21:52:10 följande:
    Ja, jag antar att det är värst i början, innan vi kommit in i det. Just nu ser man ju bara allt hon inte kan äta
    Min farmor är gluten. Hon hade ett supergott bröd som jag gärna åt av när jag va där. Minns de som igår även om de va typ 15 år sedan  Förstår att de känns tufft nu men som du säjer, när de satt sej så sitter de där!

Finns massor med gott glutenfritt!!

Nej, sova va de ju
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-03-03 17:15:38 följande:
    Vad har du nu gjort?
    Inte jag, men vi hade en diskussion på jobbet idag och då slog de mej att vi blev ju på backade i volvon....
  • 1 och 1 är 3
    stökmamma skrev 2011-03-03 17:17:52 följande:
    vad säger försäkringsbolaget? 
    Jag hade nog försökt få en ny därigenom... 
    De va ju flera månader sedan detta hände... har inte haft en tanke på de innan då jag ansåg att det bara var en lite knuff... men på jobbet rådde delade meningar... får ringa försäkringsbolaget i morgon och kolla.....
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-03-03 17:17:12 följande:
    Kan tyvärr inte svara på din fråga, men kan tänka mig att du får snabbt svar här
    www.familjeliv.se/Forum-3-101/m55363042.html
    TACK! Kollar där!
    Busbellan skrev 2011-03-03 17:21:30 följande:
    aha
    Tror nog inte en påbackning är nån fara, men med tanke på att ni ändå vill ha ny stol så är det kanske värt att försöka
    Tänkte lite så jag oxå Vi var ju inte stillastående utan kom körandes rakt fram där en bil från en tomt höger backade rakt ut och in i sidan på oss... Så lite fart va de ju... bilen gungade ju till en del och framskärm/dörr och backspegel fick bytas. Är ju som sagt ett bra tag sedan men ingen frågade ju mej då och jag tänkte inte på de....
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-03-03 20:14:46 följande:
    hmm, nu ska vi se om jag kommer ihåg allt

2 par svarta safari
    2 par harem
    blå wct byxor
    rosa wct byxor
    blå wct jacka
    rosa wct jacka
    röd/vit randig tröja
    blå/vit randig tröja
    gul tunika
    rosa hoodklänning
    jeansklänning
    lila klänning
    slim jeans

så tror det var allt
    Massa fint!! Har du fått hem den gula tunikan? Jag vet inte vad jag tycker om den, skulle behöva se den på en unge
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17