Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tic1 skrev 2011-03-15 21:32:04 följande:
    *puffar upp min fråga lite*
    Jag kan nog svara dig i morgon Men Liljan har den till bägge sina ungar!
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Tjollabolla skrev 2011-03-15 21:34:43 följande:
    DET undrar jag med, alla jag hittat nu är så mörka o tråkiga, man vill väl ha ljuuusa fina nu när det är vår!
    Jag har hittat en del ljusa men sååå himla tråkiga ju!
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-03-15 21:38:26 följande:
    Usch jag har haft ett sånt där farligt shoppingsug de senaste dagarna
    Än så länge har jag hållt mig till massa traderaköp, senast I dig denim jeans till mig.

Men jag tror vi måste ha lite katvigmössor till barnen, var finns det flest färger?
    Sånna hade jag oxå velat ha. Men att köra jeans till mej utan att ha provat funkar inte...
  • 1 och 1 är 3

God morgon!

Här vaknade föräldrarna strax innan 7... Liten loppa sov till 8 V är på kurs med jobbet så jag och T myser mest, tänkte ta en tur till affären och inhanla lördagsmiddag. Några bra förslag? Helt idé torka här!

• 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-03-19 09:25:14 följande:
    Kycklinggryta är jag själv väldigt sugen på
    Nynnar lite.... På torsdag äts de ärtsoppa på lördag e de fest, men fredag e ändå den dag jag gillar bäst....

Så sorry, funkar inte.
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-03-19 09:36:05 följande:
    Ha ha..här funkar det inte heller just nu för jag glömde köpa apelsinsaft.. Får väl bli pannkakor till lunch i hopp om att få i min matvägrande unge någonting-så får make köpa saft och göra middag sen
    Här blir de oxå pannkakor till lunch Lovade V lätt lunch så de blev "riktig" middag ikväll
     Dessvärre får nog jag stå vid spisen även då... Jag fattar itne att DU lyckats få en man som C, Du måste ligga inne med hemliga resurser alltså... Shoppar som en tok, gör inte många handtag hemma och får dessutom middagen serverad... Lyxhustru
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17