Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-03-03 21:21:32 följande:

Jadå, det tycker jag.

Här är det lugnt iaf.

Lyx! Här är det oxå lugnt nu, stora städ dagen idag så nu vilar jag i soffan. I morgon är det 7 års kalas och sen drar vi lördag fm. Fullspäckad helg och sen är vi tillbaka till vardagen och jobb. V är hemma nästa vecka så lite ensamtid för mamman måste vi få till
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-03-03 21:40:12 följande:
    Är det nån som planerar tetantsträff nästa vecka eller?För det får vi väl ha då?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <

e

Carina kunde ingen dag.... Men vi andra kanske kan få till de, helst inte torsdag, då ska jag dejta Rickey
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-03-03 21:48:41 följande:
    Då röstar jag på onsdag.
    Värst vad du dejtar honom nu då.
    Onsdag funkar efter kl 18. Han ska bara fylla i lite på foten, så inget nytt, jag klarar mej för ett tag nu
  • 1 och 1 är 3

Help please

Hotellfrukosten avnjuten och nu väntar lite shopping innan T hämtas hem.

Vad hittar jag på A6 outlet!? Råkade se en skylt på väg hit igår. Jag gillar ju outlets

Värt ett besök!?

• 1 och 1 är 3

Ängeln:

Tack! Hittade men inget som lockade blev en runda på A6 och sen vidare till mediamarkt där ett Wii införskaffades

• 1 och 1 är 3
    stökmamma skrev 2011-03-06 20:13:29 följande:
    härligt !!   Solig
    KRAM!!!!
    Smultronhjärta skrev 2011-03-06 20:18:50 följande:
    Tack flickor-det känns väl bra antar jag. Mår ju en smula dåligt över vilka summor man köper hus för och att fixaren som har bott där innan varit en hejare på fix och trix,pumpar och en massa skit- får nog lov att börja prenumerera på gör-det-själv tror jag

Stor kram till dig StökisHjärta
    GRATTIS!!! Får vi se bilder nu då? Och redan den 15 maj, det är ju snart! Och MITT i salgtider, Dålig planering
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-03-06 20:47:51 följande:
    Jag blir taxi till Max och Lova blir nog försökskanin på stället (eftersom hon ändå står i kö till samma dagis som Max) Går det inte så har vi iaf testat...
    Jag tror liksom inte att jag kommer att bo i huset såå länge- har ju hittills inte lyckats på mer än två år på något ställe sen jag flyttade hemifrånDrömmer Stoffe tror inte att det kommer bli skillnad nu
    Jag har alltid gillat att flytta. Har ju även jag gjort det ett par gånger..... Men när vi började prata om att bygga nytt så fick man ju tänka om lite iaf. Men eftersom du känner som du gär så har ni ju valt helt rätt. Ett helt ok hus för helt ok pengar som man förhoppningsvis kan göra sig av med ganska lätt OM man nu vill

Nytt fint kök var där ju oxå! Det är bra, sånt är dyrt!

Håller tummarna för att det funkar med dagis! Ska du börja jobba snart igen förresten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17