• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla

God morgon!

Äntligen vaknar vi upp till sol en vardag! Hurra! Så i dga blir det första dagen med vårkläder (har bara använt fodraderegnkläder och vinteroveraller innan)

Glad som jag blev så beställde jag ett par ns harembyxor till småttingarna, perfekt när de kan dela på dem.

• ängeln83

Godmorgon

Här verkar vi också få en fin och solig dag, så idag blir det projekt byta altan tak, vårat gick ju sönder i vinter av all snö, lagom kul när det bara var 2 år gammalt.

Idag hoppas jag att kanin bodyn kommer i lådan, och min NS order från Babyshop.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-04-12 08:28:37 följande:
    GodmorgonHär verkar vi också få en fin och solig dag, så idag blir det projekt byta altan tak, vårat gick ju sönder i vinter av all snö, lagom kul när det bara var 2 år gammalt.Idag hoppas jag att kanin bodyn kommer i lådan, och min NS order från Babyshop.
    Oj vad trist!! Inget kul alls när sånt går sönder.

Åhh jag kan nog inte förvänta mig nån post... tror jag, tror inte jag shoppat nåt.. *lite glömsk nuförtiden*
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-04-12 08:30:30 följande:
    Oj vad trist!! Inget kul alls när sånt går sönder.Åhh jag kan nog inte förvänta mig nån post... tror jag, tror inte jag shoppat nåt.. *lite glömsk nuförtiden*
    Nä det är ju lite små surt, väldigt sura pengar som man hellre hade lagt på nåt annat, men men, ett tak måste vi ju ha

Ha ha, jag satt just och funderade på om det var nåt mer jag hade beställt men det tror jag inte...
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-11 23:03:51 följande:
    Jo, jag kan väl minnas att jag bråkade en he del med min lillebror som är 9 år yngre än mig Nora har verkligen inget tålamod med Ella alls. Brukar säga till henne om hon bara klarar 2 min utan att bli arg så tycker inte Ella det är kul längre, men hon klarar verkligen inte behärska sig
    här hemma är det likadant. Samuel och Evelina är i luven på varandra hela tiden. Just nu kan dom inte leka 2 minuter utan att det blir bråk.

Har du lust att komma in på ett glas vin i morgon kväll vid 21-tiden?
    Mamma till Samuel och Evelina
  • maugu

God morgon!Ser att syskonbråk är på tapeten..min 3-åring och min 1,4 åring kan inte låta bli varandra..det skriks, bråkas och gnälls mest hela tiden. Vi ska nu införa en förälder-ett barn

• Kristyr

ahh skönt lite bihåleinflammation och så känner jag att öroninflammation är typ på intågande på samma sida..  naaaaaaaaajjjs!{#lang_emotions_undecided}

• katarina118

mina barn 4 å 1 år bråka oxå väldigt mycke...fast de kan ju leka väldigt bra tillsammans oxå....

så skönt nu då äldsta är på dagis...lugn å ro....kan sitta här vid datorn utan att bli avbruten hela tiden...

Borde egentligen ta hand om tvätt å gå ut å promenera i det fina vädret men lite lugn å ro först....de behövs...

• h80

det är flera i traderatrådens om frågar efter fb-sidan, är det ok om jag länkar till den där?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17