• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Jen80
    Busbellan skrev 2010-04-11 21:51:29 följande:
    Hjälp mig nu tjejer Velar mellan de här två www.luckylittleme.se/Graphics/Products/37571.... www.luckylittleme.se/Graphics/Products/37581.... Jag tycker båda två är superfna, men kanske är den gula/rosa snäppet finare. Men den rosa/gula har vi redan i t-shirt, kansek är det roligare med den andra färgen i byxdressen då?
    Den gula/rosa är jättefin!! Visst, kanske kul att inte bara ha de färgerna, men av de två är den kombon finast ju.
    Har inte varit inne och kikat på LLM, men måste nog göra det innan det blir sovdags här...
    Och idag, för första gången någonsin, har jag lyckats missfärga en Molo-tröja . Avas nya fina kanintröjan råkade hamna i samma tvätt som Ilons nya turkosa NS-hood! Nu är inte kaninerna vita längre . Åh, va arg jag är på mig själv!!
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-04-11 22:57:22 följande:
    ohh jag minns att jag bråkade massor med min 9 år äldre syster
    Jo, jag kan väl minnas att jag bråkade en he del med min lillebror som är 9 år yngre än mig
    Ocikatten skrev 2010-04-11 23:00:02 följande:
    Min storebror kan nog skriva under på det där med en lillasyster som retar gallfeber på en, även om det skiljer 11 år på oss! Särskilt när han hade flickvänner med sig hem... *ha ha* Såååå jobbig jag var!!
    Nora har verkligen inget tålamod med Ella alls. Brukar säga till henne om hon bara klarar 2 min utan att bli arg så tycker inte Ella det är kul längre, men hon klarar verkligen inte behärska sig
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-11 23:03:51 följande:
     Nora har verkligen inget tålamod med Ella alls. Brukar säga till henne om hon bara klarar 2 min utan att bli arg så tycker inte Ella det är kul längre, men hon klarar verkligen inte behärska sig
    Nu har jag ju inte haft några systrar men min bästa vän var en syskonskara på tre systrar med inte så stort mellanrum, herregud vilka fighter man kunde få bevittna där!! Tror tjejer har lite kortare stubin?? Sen börjar de "låna" ur varandras garderober och blir galna för det... Ja, det är underbart med barn!! {#lang_emotions_tongue_out}
    Än så länge åker lillebror här på däng av storebror men det dröjer nog inte länge tills han lär sig ge igen. Ganska kul att se, Marcus leker med nåt, det går åt skogen och Henric får sig en dask på skallen, Henric undrar: Vad hände?? *as-garv*
  • Buttelina

sådära nu fick jag upp liite på facebook.

ska snart lägga mig.. antar att detta blir ännu en grym natt... isabel somnade 8 och vaknade 9 och sa att hon hade ont i örat {#lang_emotions_undecided}

• Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-04-11 23:16:11 följande:
    Ja, jag ska ju rulla tidigt till Ge-Kås så det får bli kudden här nu!Go'natt!
    säg till om du vill samåka nästa gång
  • stökmamma

nu är man nostalgisk, för 12 år sen låg jag i en bbsäng och hade alldelles nyss fått en liten (min minsta) påskhare och hade inte en tanke på att köpa snordyra danska kläder
    2010-04-11 23;13;44 (Small).jpg
    nu börjar hon bli en tonåring på gott och ont även om det borde vara ett år kvar....
    vår-10 013 (Small).jpgoch har faktiskt nåt danskt i garderoben

andras barn och mina älskade ungar
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2010-04-11 23:49:49 följande:
    nu är man nostalgisk, för 12 år sen låg jag i en bbsäng och hade alldelles nyss fått en liten (min minsta) påskhare och hade inte en tanke på att köpa snordyra danska kläder nu börjar hon bli en tonåring på gott och ont även om det borde vara ett år kvar....och har faktiskt nåt danskt i garderoben
    åhh mysiga bilder!! så lika ni är varandra
  • stökmamma
    Buttelina skrev 2010-04-11 23:51:13 följande:
    åhh mysiga bilder!! så lika ni är varandra
    dom säger så
    usch, tiden går alldells för fort {#lang_emotions_frown}
    andras barn och mina älskade ungar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17