Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-19 10:34:33 följande:
    Just ja..Katvigbodys är ju "snälla",kanske finns det ngn hos Sigge/Juno till 60%?

Annars har ju Lindex just nu:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=117...
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=116...
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=123...

Denna ska jag nog köpa till Lova
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=116...
    Den är jättefin. Ska nog kika lite på Sigge O Juno. Det vore kul med något annat än Lindex eftersom jag tror hon brukar shoppa där och på HM. Såg en fin body på Madeforkids av Geggamoja också men då kanske man vill ha byxor också
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-01-19 10:34:40 följande:
    liten säger hon som fick den, gav bort 68 och den är redan nästan för liten och då är hon 2½mån
    Ok, vad bra! Då kan jag ju köpa 74. 
    Smultronhjärta skrev 2011-01-19 10:35:43 följande:
    Liiiten- Lova har 86 på sin och den är lagom..Annars har hon 74/80
    Om jag då ska köpa en till min fislisa också, vilken storlek bör jag då ta? Om den ska räcka lite? 80? Hon har 68 i Molo nu och 74 i Katvig (dock lite långt på henne)
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-01-19 10:37:48 följande:
    jag har jättesvårt för att bara ge bort en body eller ett par byxor, tycker det känns halvt på något vis.
    Ja, precis. Då är suit bättre tycker jag. Så får det bli. Någon gång kommer hon ju kunna ha den.

Vad bra att Lindex hemsida funkar nu. Ser ut att vara massa fint ju  
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2011-01-19 10:38:28 följande:
    Goddag i tråden förresten!!

Vill shoppa men tomt på kontot, kommer ju in pengar imorrn i och för sig Drömmer
    Väntar spänt på att mäklaren ska höra av sig om vi får huset också, kanske räcker med shopping på ett tag då.
    Goddagens!

Spännande med huset! Du får visa bilder sen NÄR ni vunnit budgivningen  
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2011-01-19 10:58:22 följande:
    jag hoppas Maia kommer gilla den, nostalgi på hög nivå liksom Hon vet ju inte ens vad kassettband är förstås
    Haha...Tänk vilken skillnad mot när vi växte upp. Då faktiskt mobiltelefon och internet inte direkt existerade
  • Duntoffla
    Dolphin skrev 2011-01-19 11:21:11 följande:
    Vilken storlek hade ni tagit på en Molo softshell jacka tille n kille som blir 2 år i maj, han är just nu ca 80 cm lång och ganska smal. Eftersom de är små i storlekarna tänker jag spontant på 92 men undra om han kan ha den i höst också eller om den hinner bli för liten...??
    Blir 98 alldeles för stort till våren tror ni?
    Hade ju varit så bra om han kunde ha den i höst också. =)
    Nu vet jag inget om just Softshellen men min kille hade läänge storlek 86/92. Jag skulle nog ta 92

Dags att fixa lunch här

CU 
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2011-01-19 11:56:45 följande:
    Ja, mäklaren har fortf. inte hört av sig, blir ju apstressad av att gå å vänta.
    Zvartaliljan skrev 2011-01-19 10:58:22 följande:
    jag hoppas Maia kommer gilla den, nostalgi på hög nivå liksom Hon vet ju inte ens vad kassettband är förstås
    Ja, och modellen var så fin'! Ziggys va?

Hittade en låda med kassettband för ett tag sen och barnen frågade vad det var och dom bara skrattade.
    HUR skulle dom kunna gå in i Xboxet, puckade mamma liksom......
    Bästa var min pappa som sparat deras första mobiltelefon, en sån 10kg klump med tillhörande låda som stod på golvet i bilen. Kostade väl typ 20.000:- Helt galet, nu får man en ok för 2-300:-
    Sån telefon hade pappa med. Han var ju väldigt inne då. Tror han betalade typ 23 000 för den. Galet! Över NSM-nätet eller vad det hette
    LitenBlomma skrev 2011-01-19 11:57:40 följande:
    Är det skillnad på de råsa ränderna i Colibri? På vissa ställen ser de neoniga ut och på andra ser de bara råååsa ut. Är denna i neon?

www.busochrackartyg.com/product2160/category1...
    Neon enligt de som köpt printet. (jag har ju det men inte med ränderna på) Synd om du frågar mig...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17