Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Nu vet jag inte om han sa att det skulle hinna bli 1.10 innan sommaren, men jag tror ändå det kan löna sig att ha lite is i magen
Tänk att åka på salg med växelkurs på 1.10
Aja, nu vet jag det. Hoppas det inte är försent för mina lurvisar, ska genast ringa min vän som blev besviken på sin overall. Men nu vågar jag köpa en lurvjacka till min bebis till våren med, Fina barn i BT ! ![]()

Dags att krama kudden här.
God natt!
Och grattis Bubblan om du skulle råka kika in här
God dagens i tråden!
I dag vägrade Noel klä på sig ytterkläder så jag lät honom gå i bara brallor och tröja till dagis. Självklart skulle de då börja dagen ute. Suck! Efter evigt tjatande så klädde han på sig. Måste än en gång hylla Nanooken. Alla andra barn på dagis idag hade galonisar över deras overaller utom de barn med Nanook. Jag frågade om jag skulle sätta på honom de men de svarade att eftersom han har Nanook behövs inte det trots blasket ute. I löööve Nanook. (om nu någon skulle missat det
)
Vilken storlek skulle ni ta i Molo lurvoverall till Lea? Hon vägde förra veckan 7880 g och var 65,5 cm lång. Hennes 68 ryker nu då den börjar kännas tight i grenen. Blir 80 bra? Köpte ju en 80 i party pink som jag inte gillade men jag provade den ju aldrig på...