December Bebis 2010 :)
Tack alla för era fina kommentarer:)!
Tack alla för era fina kommentarer:)!
Hundmat till katten??? Inte undran på att den inte äter då det bildas mask;))!
2 barns mamma:
åh vad mysigt! Dröm!
Moma; jo så länge bt ligger normalt så känner jag mig hoppfull. Se vad de säger på tors. Man kan ju alltid hoppas på att man bara har en urininfektion.. Men tror inte det är det!
Oliver har sovit hela nätterna sen han var 3 månader.
April barn: vilken Sötis :)
Så roligt att se att min lille 7 ve för tidiga prins nu kommit ifatt:)... Vägde han för ca 2 ve sen då han var 10 mån och då vägde han 9.2kg, längd vet jag inte men sist var han 72 men det var nästan för 2 mån sen så antar han ligger runt 78 för stl 80 sitter bra och 74 stramar och blir kort ofta. Sist hade han växt 8 cm på 2 månader.
Persikan: ja han skjuter verkligen i höjden som bara den:)! Han äter jätte mkt med men det lägger sig mest på längden:D!
Jag är lång men min man är kortare och hans familj är pygmeer allihop:), förhoppningsvis brås han på mig:))!
Moma: oliver avgudar oxå sin pappa:), men det är klart oss ser dom ju HELA tiden medans pappa är den där sympatiska roliga killen som leker med dem emellanåt:))!
Hej alla,
Mardrömsdag men bra resultat:)! Efter 3 Tim dök dr upp och jag var först in och de gjorde samma sak som sist, vägning och undersöknig. Ang proteinet så sa han ingenting och jag frågade om det var indikation början på hf och han sa: nej men det var ju sån liten mängd, men ska få göra om urinprovet plus en massa andra nya. Nästa kontrolltid om en månad.:)
Känns som en stor lättnad även om jag inte utesluter något så känns det hoppfullt:))!