Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

December Bebis 2010 :)

Oliver sover ca två ggr om dagen, en vid 12-14 och sen vid 16-17. Somnar 19 för natten och sover till 19.30.

• Stronza simpatica

Det är väl ok att ge sitt barn vanlig gouda ost va? Gav han det i pastan och han deckare efter 5 min, antar att han var trött men nojar mig nu:)!

• Stronza simpatica

Har nyss fått reda på att jag har protein i urinet och alltså redan början på havandeskapsförgiftning IGEN, är idag i ve 19. Hur ska detta barnet kunna klara sig till ve 30 åtminstonne. Känns som chansen är väldigt stor att han inte kommer överleva:(((, har gråtit en massor!

• Stronza simpatica

Mom: ja det kan ju vara ngt med njurarna oxå men jag tror det är ett tecken på hf tyvärr, det som tröstar lite är dock att jag ligger normalt imitt blodtryck iaf nu men äter då i o för sig medicin för att sänka det.
    Får se vad de säger på torsdag då jag har tid när jag tar med mig provresultatet.
    Jag är ju sån som tänker jämt det värsta men ska försöka vara hoppfull och positiv:)!

• Stronza simpatica

Upptäcktes i ve 32 sist och oliver blev uttagen 8 dgr senare då jag blev inlagd med en gång.
    Vet inte när det kom sist eftersom jag inte var kontrollerad lika mkt som denna gången i o med hf:en sist. Men om jag inte mins fel hade jag normalt bt sist vid denna tiden. Äter medicin mot bt nu och har normalt än så länge men blir orolig ändå eftersom jag vet hur fort det kan gå. Jag är i ve 19 nu så det är vääääldigt långt till ve 28:(. Men vi får hoppas på det bästa.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)