December Bebis 2010 :)
Uschja, det händer olyckor fort när de väl sker! Man kan inte vara  överallt och på sin vakt jämt - så nån gång slår dem ju sig på något  vis. Huvva! Här har de inte hänt så farliga saker ännu, men de kommer  väl det med. Så otäckt när de sker bara, det tar tid att varva ner. 
 Här har vi trapp och grind uppsatt uppe, men ännu inte nere - men måste  snart få upp den där med då han börjat ta sig dit och reser sig mot  första trappsteget.
Ser att ni snackar blöjstorlek med, Mileon kör vi 4 till 4+ på, Pampers. Både Active Fit och Easy Up dagtid och så Baby dry (nattetid).
 Barn behöver social träning och behöver precis som alla andra människor komma ut, träffa andra och stimuleras men kan bli stressade av för många aktiviteter och till och med överstimulerade i vissa fall. Barn måste också lära sig att ta det lugnt och göra "ingenting".
 Ingen nämnd, ingen glömd. Mitt minne är urkasst så vågar inte ens försöka  
 Så det var väl extra obehagligt på så sätt. Fick lustgas tills krystvärkarna kom. Då tog de min nyfunna kompis! Jag fick lite panik då. Jag höll på att åla mig ur gynstolen vid varje värk. Men tack och lov gick leveransen fort. Var öppen 8 cm när vi kom in. Kommer inte ihåg exakt när nu men tror det var ca 12.30. 15.19 föddes V.