-
Ja jag tycker att de borde lära sej det ele förstå det efter ett tag....tjejan kan inte ligga inne på dagarna när hennes syskon inte är på dagis, dels får hon inte sova ostört, vi bor lite trångt & de har en rätt hög ljudnivå, sen tar det en stund & söva henne just nu & då får vi inte vara ifred såklart så vagnen är bra, men då menar BVC att det är därför hon är så svårsövd på kvällarna, men jag tycker det börjar ta sej, tog en halv timme, somnade i sin säng utan skrikthegoddess skrev 2011-07-02 19:37:03 följande:ronja sover bara i sin säng på natten. på dagen är det vagn eller våran säng. tänkte att hennes s'äng ska förknippas med natt
Framsteg!!! *peppar peppar*
-
Nu får man snart hålla sej ifrån tråden på heltid så man inte ändrar sina tankar på en liten till snart
hihi, vi ska juh ha en liten till men inte ännu, men när man ser nån med en liten ele en fin mage så blir man lite sugen
Här är vi alla hemma nu tillsammans i 4 veckor, dessa första dagar har vi tillbringat på Öland, gick rätt bra, ungarna fick lite för lite sömn bara så det var rätt kinkigt idag, hoppas de kan sova inatt & på morgonen....
Nemi är så frustrerad av att hon inte kommer nånstans, hon intar kryp position men sen lägger hon sej på mage, då försöker hon dra sej fram & det blir inte riktigt som hon tänkt sej & blir arg
sötfian, men snart så kommer vi ha 3 barn i full fart
både mys & jobbigt
Mycket har hänt med pratet de sista dagarna, håller rena samtalen, ma ma ma är ett favvis ord
så stolt är jag hihihi!
Tiden går dock väldigt fort
71/2 månad nu....vår lilla fis unge!
Grattis till plussen!
-
Momalicious skrev 2011-07-15 02:46:26 följande:Eeeeh jag tror jag plussade precis?! Hur nu det är möjligt. Vi har skyddat oss. Tog ett gravtest för skojs skull, skulle haft mens i förrgår. Har varken symptom på mens eller grav. Nä, det var nog nåt fel på testet. Ska ta ett till imorgon. Kan inte stämma.
herre jisses så spännande
-
hihihi så mysigtJenni78 skrev 2011-07-15 12:37:14 följande:Här går det undan. V började åla igår fm. Det var jobbigt, men framåt gick det. I går kväll gick det fort fram till diskmaskin och skåpet med kastrullock.
-
Många grattis så fina

Jag har varit fru nu i 1½ månad, vi gifte oss på Nemis dop!
-
Vi har med jobbiga nätter just nu, hon har fått tand & snorigt, men den har spruckit upp nu så det borde lugna ner sej kan jag tycka, händer mycket nu med det fysiska med henne med....ålar lite smått, försöker krypa, försöker ställa sej upp mot något, sätter sej upp från liggandes då & då, pratar da da, ma ma, mmmm och massa sött så det är kanske inte så kontigt allt blir upp & ner....
Nu ska hon snart till farmor, pappa, jag & storebror ska ut med båten, stora syster ska sova hos kusinerna, imorgon bär det av till high chapparall
-
Karttikeya skrev 2011-07-19 20:25:54 följande:oh, vilket datum? jag och martin gifte ju oss 28 maj =)
4/6 blev vår dag
Hade ni det hemligt?? Minns inte att jag sett dej nämna det
tackMysmamma70 skrev 2011-07-19 21:07:14 följande:Grattis NhjärtaD
Cornelia har äntligen börjat sova lite längre på morgnarna, men är vaken sent på kvällarna istället, gärna till 23-23.30
Se där jaMomalicious skrev 2011-07-19 22:10:58 följande:Idag somnade Elliot klockan sju! Och inte nog med det, han somnade själv!!!! Det har inte hänt sedan.. Ja, aldrig! Vi la ner honom i sängen och satte igång speldosan och när den spelat färdigt sov han. Sen vaknade han nu för första gången och får en flaska av sin pappa just nu! Helt otroligt!
-
Populärt datum, min syster har bröllops dag dagen innanMysmamma70 skrev 2011-07-20 09:02:54 följande:Den dagen var vi också på bröllop
Nu har Cornelia bestämt sig för att helt sluta amma. Desista veckorna har hon bara fått bröstet när hon vaknat vid fem, men nu när hon de sista dagarna sovit till sju vill hon inte ha bröstet mer. Sju månader idag
Och hur känns det? -
hihihi okejKarttikeya skrev 2011-07-20 21:10:57 följande:Nej det var inte hemligt, men jag skyltade väl iof inte med det så jättemycket hehe.
Jobbar.. Hade sista vårdtagaren 21, slutar 22.. Yippie.
Tvärtom här, nämnde det här men var hemligt för släkt & vänner
Segt
Hihihi då ska du komma till mej, då vill du inte ha fler barnMomalicious skrev 2011-07-21 16:14:51 följande:Idag har vi haft besök av en kompis som har 11,5 månad mellan sina. Äldsta killen är 1,5 och yngsta är en månad yngre än Elliot. Jag fattar inte hur hon överlever! Dom kommer säkert ha jättekul med varandra när de är lite större men oj vad jag är glad att jag inte är gravid. Blev rätt avskräckt faktiskt...
hihihi
-
Nemi sover bra då & då, men hon sover ändå bättre än vissa i tråden....stackars er
Hon har fortf svårt att somna själv & att vara själv i ett rum en liten stund....
Hon är 8 månader nästa vecka
Denna helgen är bara minstingen hemma...ladda upp batterierna för nästa vecka med bla lådbilslandet, Äventyrsparken i H-stad m.m
Ikväll ska vi in till grannen & grilla lite....ska slappa några minuter nu medans lillan sover sen ska jag städa golven...