LokesMammi skrev 2011-07-24 21:28:49 följande:
Ja, det är lyx o få så ofta! 3-4ggr på ett halvår är det här! :(
Men jag ska inte klaga, en kompis som fick barn i november har inte fått sex på 1½år! :/
Då ska inte min man klaga då

ludicrous skrev 2011-07-24 22:12:35 följande:
Hade det inte varit för att jag blöder så pass ofta så skulle det ju varit mer.. "normalt" för oss, när jag inte har mens är väl 3-4 ggr /vecka
Jag försöker sälja vår BRITAX MULTITECH som jag haft till dottern. Men det är då inte lätt. Vi vill ha storleken som är emellan till emil. multin känns så rak och inte allt lika mkt på sidorna som mellanstrl har. Till Nova hade vi en Britax Secura och var jättenöjda. Lutar åt en sån igen =)
Idag smällde emil..
Han låg på mage och tänkte väl ställa sig mot bordet, tog upp huvudet och vårat bord (Lack soffbord) har två hyllplan, han slog i munnen på det understa! Ett ganska djupt hack i tandköttet blev det, en jäkla massa blod och en superledsen bebis.
Hoppas tanden innanför klarat sig..
Usch då stackars liten
Min son på 2,5 smällde förra veckan, rakt ner i asfalten, piss blödde....var så djupt jack i läppen att vi fick åka in med honom

Dagen efter slog han upp det igen, men idag är det jätte fint, men ett ärr får han där....Det går så fort så...
Lillan har ramlat nerför sängen några gånger nu, våran...fattar inte hur hon lyckas, får bygga berg runt henne!