December Bebis 2010 :)
Nemi har börjat stå lite själv korta stunder...hon blev 9 månader idag, hennes syster började gå när hon var 10 månader så tror det blir nånting åt det hållet här med!
Jag får inte tag i Cissi om lösenordet ![]()
Nemi hade en kanon natt mellan torsdag & fredag, då sov hon som hon brukade!! Men inatt var det samma & inatt lär det inte bli bättre då hon åkt på syskonens förkylning med snor, ögat kletar, slem & hosta!!! Hon har redan varit uppe en vända & fick alvedon så hon kunde slappna av lite....sömn hade varit skönt, hon har hållt på & vakna på nätterna ett bra tag nu!
Idag tog min stora tjej hål i öronen...
så duktig var hon & så fin blev hon & lycklig var hon med!!
Ja alla barn är olika, så kul & se!
Usch med mask, tycker det är äckligt som f-n, fasar för den dagen som det dyker upp här!!
Nemi sov bättre än jag trodde hon skulle göra, vid 20 i 3 väckte lille E mej då sov hon fortf i sin säng....20 över 3 vaknade jag av att hon skrek & pappa gjorde välling, då hade jag somnat i E:s säng
Sen sov hon till 5 i halv 7 iaf, kunde sovit längre, men men, får vara glad för lite sammanhängade sömn iaf & att det kunde varit värre med tanke på att hon är så täppt & hennes öga kliar.
Nu sover hon i sin säng för det regnade så innan, men nu är det soooool
Idag ska vi kika på ny soffa, en liknande vi har fast mörk! Nån som vill köpa ljus U soffa så finna det här, den är kanon fin, men vill byta innan det blir fula fläckar på den!
2 barnsmamma: Här får de gå till dagis trots ringmask, man ska bara meddela dagis så de kan sätta upp en lapp att det finns på avdelningen.
Moma: Instinkten tar vid direkt, det är jätte läskigt att se dem får panik!! Duktig du var!!
Usch somnade med huvudvärk & vaknade med huvudvärk....släppte lite med alvedon men nu är den tillbaka
Inatt höll lillan låda, pga sin förkylning tror jag, ville inte ens ha välling...nu sover hon em luren....jag passar på att sitta här & ta det lugnt en liiiiiten stund för de stora är rätt lugna idag med, tänk vad lite dagis tid kan göra
När mannen kommer hem ska jag åka & veckohandla lite...knappt jag orkar...
Oj, låter som många kommit in i samma fas som Nemi var i för över en månad sen, men hmmm, den sitter kvar lite ännu tyvärr...+ att det blir juh inte bättre av att hon fick förkylning nu. Men nångång blir hon väl sitt gamla jag, lilla hjärtefisen.
Min tjeja har såååå dåligt tålamod, och det är verkligen från sin pappa det där...så fort det inte går som hon vill bryter hon ihop. Idag försökte hon resa på sej utan stöd, stod på fötter & händer som ett U, men kände att detta går inte & då bröt hon ihop...men hon står allt mer utan stöd från mikrosekund till 1, 2 osv
usch idag har mina barn varit väldigt billiga! Ena efter andra har gnällt & gärna samtidigt!!!! Öronen har de tappat & förnuftet med! Gisses! Tur det är dagis imorgon
Då ska jag passa på att ringa CSN.
Nemi har 2 tänder, var ett tag sen hon fick dem nu så jag vänta på fler ![]()