December Bebis 2010 :)
Men en sak, vad ska ni ha för febertermometer? Jag vill inte ha en sån man tar tempen med i rumpan. Men har läst att örontermometer inte fungerar till nyfödda. Pann- och napptermometer är väl inte riktigt tillförlitliga?
Jag har en piss dag, fixade och grejade en del hemma igår och fick ont sen i ryggen och fogarna. Idag gör min fog i fram vid blygdbenet fruktansvärt ont  
  Vad jag än gör så gör det ont.. Jag och min sambo hade tänkt åka ner på krogen och hälsa på lite folk (vi var stammisar där typ innan jag blev gravid) men jag orkar inte det så nu är vi osams också..
Enda bra idag är att jag var barnvakt 1½ timma åt en fem månaders bebis, hon är så snäll och enkel, hoppas min lilla blir sån.. 
Momalicious och Delfi2:
 Vad söta ni! Jag orkade inte bry mig så  han åkte iväg själv, han skulle vara lite chaffis åt några kompisar istället. I vanliga fall förstår han att jag har ont, när vi går till bilen, handlar osv så går vi väldigt sakta. Jag är fortfarande bara sjukskriven på 50% men har  varit hemma sen i tisdags nu och har ändå jätte ont så vet inte om jag kan jobba så mycket mer.. Nej som ni skriver så är det inte direkt något man väljer, hade mer än gärna sluppit det och kunnat jobba och tjäna pengar som vanligt. 
Är det bara min sambo som är jätte nervös inför förlossningen? Han blir livrädd bara vi pratar om det, men om jag inte förbereder honom och berättar hur jag vill ha det och ungefär hur det går till måste det väl bli ännu värre? Jag vet inte hur jag ska bemöta det riktigt.. Ska till bm om tre veckor först men ska prata med henne då och fråga vad hon säger men det är ju länge dit..
                    Åhh, minns ni att jag skrev att min dotter har svinkoppor? Det har fortfarande inte gått över trotts antibiotika så fick salva idag istället och har tagit odling. Nu har jag också fått svinkoppor och håller på att gå under, det kliar så jag inte vet vart jag ska ta vägen... Men jag får inte använda salvan och eftersom jag är gravid måste de vara helt säkra på vad det är så jag får snällt vänta ett par dagar innan jag får medicin..
Ni som sökt HP har ni skickat med papper från eran chef om att ni inte kan bli omplacerade? Min chef kommer tillbaka i morgon från semestern och jag åker bort i morgon och är hemma på söndag igen. Det känns som att det vore dax att skicka in de nu kanske..
Tre månader kvar idag.. Utan nedräkning skulle jag aldrig orka, är så less på att ha ont.. Ska se om jag kan bli mer sjukskriven för det gör ont i mina fogar även när jag är ledig och bara går mellan soffan och toaletten typ..