• LinnV

December Bebis 2010 :)

Var till BM igår, v 32+0

bt: 110/60, har alltså sjunkit ännu mer
    blodvärde: 121, äter två järntabletter i veckan och det räcker tydligen bra!
    SF-mått: 33 cm
    socker: 6,3
    vikt: 83 kg Förvånad +20 kg

Igår målade vi första lagret på skötbordet och min sambo skulle göra klart det idag sen ska det "bara" skruvas ihop igen och bäddas iordning.
    Idag tänkte jag trotsa mina fogar och gick en längre sväng med hunden än vanligt men fick massa sammandragingar och jätte ont i fogarna när jag var halvvägs. Men hade en bit hem så var bara att bita ihop och fortsätta.. 

• LinnV

jaaa min HP är beviljad!!! Åh snacka om att jag är överlycklig, jag behöver aldrig sätta min fot på det jobbet igen :D

• LinnV
    linasmama skrev 2010-10-15 09:37:58 följande:
    jaaa min HP är beviljad!!! Åh snacka om att jag är överlycklig, jag behöver aldrig sätta min fot på det jobbet igen :D
    Jag var så glad att jag inte skrev klart :-P Jag jobbar som timvikarie i hemtjänsten så vore konstigt om ni andra timvikarier inte får det! Tror de tog hänsyn till att jag varit sjukskriven från början av Juli också. Får hem pappret i början av nästa vecka då får jag veta lite mer kanske..
  • LinnV

Tack för era grattis

Mamma smurfen: Min bebis är lika, det känns som han ska komma ut genom skinnet, är inte alls skönt. Gör riktigt ont ibland.. Ska få en pojke så teorin spricker här med. Min dotter var riktigt lugn i magen däremot.

Ska iväg på "sexparty" ikväll, det är en tjej till iaf som ska vara nykter så jag slipper sitta själv nykter. Det blir nog kul iaf, såna partyn bryr spåra ur ganska bra när vi har de ^.^ Tråkigt bara att man inte kan ha några snygga kläder på sig.

• LinnV
    mamma smurfen skrev 2010-10-15 16:41:34 följande:
    =)

Passa på att köpa några bra "gym-redskap" för de nedre regionerna*ler*
    Hoppas du får de kulCool 
    Smart tänkt, jag ska se om det finns något bra
    Tack så mycket! 
  • LinnV