• LinnV

December Bebis 2010 :)

Var till BM igår, v 32+0

bt: 110/60, har alltså sjunkit ännu mer
    blodvärde: 121, äter två järntabletter i veckan och det räcker tydligen bra!
    SF-mått: 33 cm
    socker: 6,3
    vikt: 83 kg Förvånad +20 kg

Igår målade vi första lagret på skötbordet och min sambo skulle göra klart det idag sen ska det "bara" skruvas ihop igen och bäddas iordning.
    Idag tänkte jag trotsa mina fogar och gick en längre sväng med hunden än vanligt men fick massa sammandragingar och jätte ont i fogarna när jag var halvvägs. Men hade en bit hem så var bara att bita ihop och fortsätta.. 

• LinnV

jaaa min HP är beviljad!!! Åh snacka om att jag är överlycklig, jag behöver aldrig sätta min fot på det jobbet igen :D

• LinnV
    linasmama skrev 2010-10-15 09:37:58 följande:
    jaaa min HP är beviljad!!! Åh snacka om att jag är överlycklig, jag behöver aldrig sätta min fot på det jobbet igen :D
    Jag var så glad att jag inte skrev klart :-P Jag jobbar som timvikarie i hemtjänsten så vore konstigt om ni andra timvikarier inte får det! Tror de tog hänsyn till att jag varit sjukskriven från början av Juli också. Får hem pappret i början av nästa vecka då får jag veta lite mer kanske..
  • LinnV

Tack för era grattis

Mamma smurfen: Min bebis är lika, det känns som han ska komma ut genom skinnet, är inte alls skönt. Gör riktigt ont ibland.. Ska få en pojke så teorin spricker här med. Min dotter var riktigt lugn i magen däremot.

Ska iväg på "sexparty" ikväll, det är en tjej till iaf som ska vara nykter så jag slipper sitta själv nykter. Det blir nog kul iaf, såna partyn bryr spåra ur ganska bra när vi har de ^.^ Tråkigt bara att man inte kan ha några snygga kläder på sig.

• LinnV
    mamma smurfen skrev 2010-10-15 16:41:34 följande:
    =)

Passa på att köpa några bra "gym-redskap" för de nedre regionerna*ler*
    Hoppas du får de kulCool 
    Smart tänkt, jag ska se om det finns något bra
    Tack så mycket! 
  • LinnV
    NhjärtaD skrev 2010-10-15 21:10:26 följande:
    Vad är sexliv

Vill så gärna städa & dona "boa", men mina fogar & trötthet sätter stort stopp för det
    Låter precis som för mig, både sexet och de med städningen

Jag minns inte ens när vi hade sex senast Obestämd Men jag kan inte, får så sjukt ont direkt efter och det håller i sig ett dygn efter så är inte värt det.. Men min sambo gnäller inte eller något som tur är
  • LinnV

Har undvikit att skriva något idag då vi är riktigt osams här hemma, har knappt pratat med varandra på hela dagen..

Men tänkte fråga er, min sambo har magsjuka el. matförgiftning (tror mest på matförgiftning), han får inte behålla något alls som vi provat. Någon som har tips på vad han kan stoppa i sig? Har försökt med rostat bröd och kokat vatten men han får inte behålla det.

Ska väl ta mig en macka eller något, rolig lördags middag men har ingen lust att laga mat till bara mig, vi är barnlediga nu.. 

• LinnV
    Karttikeya skrev 2010-10-16 19:37:00 följande:
    Ge honom vätskeersättning, något annat kan vara för tufft för magen. Bara googla vätskeersättning och be honom dricka litegrann, teskedsportioner i taget.. För att kunna behålla annat behöver han nämligen ersätta det han förlorat genom kräkningar (salt och mineraler) samt sockret i vätskersättningen för att få fart på tarmen.

Det kan fungera med yoghurt också.

Sista dagen på praktiken idag.. Känns redigt gött! Nu ska jag passa på att ta det lugnt.. Glad
    Tack! Ska göra det nu så han får prova!
    Fil har han provat men det kom upp lika fort tyvärr.. 
  • LinnV
    NhjärtaD skrev 2010-10-16 22:03:33 följande:
    Jag kommer trotsa foglossningen som bara den sambon får väl köra mej i kundvagnen annars
    Har ni inte en rullstol på jobbet du kan låna annars? Finns säkert någon som inte använder sin
  • LinnV
    Ninnie81 skrev 2010-10-17 05:09:44 följande:
    måste in igen för vattnet har gått nu för 45 min. Meddelar mer sen. Kram alla
    Lycka till {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden December Bebis 2010 :)