December Bebis 2010 :)
Jag hoppar in här, har bf 5 dec enligt mina beräkningar ![]()
Jag hoppar in här, har bf 5 dec enligt mina beräkningar ![]()
skönt att läsa att det är fler än jag som blivit monster :-P Min sambo tycker jag blir lite väl jobbig ibland, då är det bra att han kan skylla på att han ska ut med hunden så han får vila sig. Stackaren, vad mycket de får stå ut med..
Jag mår fortfarande dåligt, helt orkeslös, humörsvängningar till 1000, illamående och ömmande bröst.. Har även varit rökfri i tre dagar, men det är fortfarande jobbigt..
Kul att vi har blivit så många här nu ![]()
Jag förstår vad ni menar med att vara deppig, jag tappar ofta lusten att göra något. Får inget gjort efter jobbet..
Skönt att läsa att man inte är ensam om att må dåligt.. Jag är så less på att må illa men jag jobbar på som vanligt för att ingen på jobbet ska få veta något än.. Man vet ju att det kommer bli något bra i slutändan så jag orkar stå ut.. är i v 8+1 idag.. tiden springer i väg. Men har börjat få svårt att dölja det för magen är så stor. vet inte hur jag ska klara det i ca 3 veckor till..

ÄlskarNova: precis. jag ska ner och handla lite i morron, men har haft lite stora tröjor men det syns iaf. men får prova om jag hittar nåe bra på stan.. Ska på släktfest om två veckor men vill inte berätta innan den så måste hitta något jag ser snygg och smal ut i, inte det lättaste
Vi tänkte berätta efter att vi varit på inskrivningen, är i v 11+1 då ![]()