Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

Det är vanligt att de sover lite oroligt i den här åldern, både pga av tänder och utvecklingen, det händer så mycket just nu.

Jag jobbade första dagen igår och Cornelia sa mamma, mamma hela eftermiddagen och när jag kom hem fick jag inte ens gå på toa för då började hon gråta. Och då har hon ju ändå varit med pappa nästan lika mycket sen födseln eftersom han bara jobbar kvällar och sovande nätter

• Mysmamma70
    Stronza simpatica skrev 2011-09-02 21:09:17 följande:
    Vi har också 2-års jubileum på torsdag:), tyvärr mår jag dock få dåligt numera att vi nog inte kommer göra ngt speciellt. Jag är glad bara jag slipper spy!

Hur långt har du kommit i din graviditet nu? Det går väl snart över hoppas jag
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Tre år i juli

• Mysmamma70
    Haligh skrev 2011-09-03 20:56:04 följande:
    Idag tittade första tanden äntligen fram! Har trott i flera månader att det var på g... Vad gäller träning så är jag nog i bättre form än nånsin, hinner och orkar betydligt oftare än när man jobbar, då är jag jämt så trött och stressad. Anmäld till några lopp nu i höst, skitkul att ha ett mål med träningen!

Så duktig du är
  • Mysmamma70
    NhjärtaD skrev 2011-09-03 12:17:12 följande:

Ja jag tänkte med samma, vi har förlovningsdag 31 okt, vilket ska man fira egentligen? Jag tycker det blir mycket att fira allt, jag tänkte man kunde fira årsdagen man blev tillsammans & bröllopsdagen...

Nemi brukar sova sista luren från 14-15 tiden & en timme ca där, men de två sista dagarna har hon sovit längre pga sin förkylning men ändå varit döds trött vid 19 tiden.

Vi kommer att fira förlovningsdag och bröllopsdag framöver Hjärta

Datumet vi blev tillsammans har vi aldrig firat, för vi vet inte exakt när det blev, det växte fram  
  • Mysmamma70
    Haligh skrev 2011-09-03 22:21:00 följande:
    Menade inte låta skrytsam. Jag är bara en vanlig motionär. Menade mest att med ett barn har man mkt mer tid än som heltidsarbetande lärare och inga ursäkter för att inte hinna motionera. Eller vad man nu gillar att göra på sin fritid. Förstår att det är en helt annan femma om man har flera barn.

Jag tyckte inte du lät skrytsam

Med en 1,5-åring behöver man ingen extra motion, hehe  
  • Mysmamma70

Cornelia har börjat klappa händer och vinka, så sött

Kryper gör hon inte ännu och bara en tand har kikat fram.

• Mysmamma70
    Stronza simpatica skrev 2011-09-04 20:07:55 följande:
    Persikan: ska stå att hanINTE har en enda tand:)!

Jag mår illa nästan jämt men vissa dagar har jag kväljningar hela tiden och spyr emellanåt. Känner mig allmänt sjuk,frossa etc, yr ibland. Men förra gången var det värre då spydde jag non stop till ve 15.
    Är i ve 13 nu o var på Ul i fre och allt såg bra ut.:)

Grattis till fint UL
  • Mysmamma70
    Mama Jessie skrev 2011-09-04 20:27:46 följande:
    Hoppas du slipper illamåendet snart och iaf inte behöver dras med längre än sist.
    Skönt att allt såg bra ut på ul, när var bf?
    Mysmamma70 skrev 2011-09-04 17:20:02 följande:
    Cornelia har börjat klappa händer och vinka, så sött

Kryper gör hon inte ännu och bara en tand har kikat fram.
    Vinkar gör Anton också :) men klappa händerna vill han inte, hur mycket jag än visar hur man gör ;)

Storebror började inte vinka eller klappa händerna förrän han var runt året, fast vi tränade jättemycket
Svar på tråden December Bebis 2010 :)