December Bebis 2010 :)
Det kan gå snabbt   

Det kan gå snabbt   

Skönt när de får egna rum   

Cornelia får sova hos oss tills hon får mer regelbundna, långa nätter. För sen ska hon dela rum med brorsan!

NhjärtaD - barnen har ett litet rum med snedtak så det är inte så lätt att inreda, men det rymmer iallafall två sängar, en byrå för kläder, barnmöbler och bänk och spis och leksaker. Men någon skiljevägg får inte plats och det tycker jag inte de behöver heller när de är så här små. Charlie ligger fortfarande i spjälsäng, men han är väldigt lättväckt, därför väntar vi   

Hur tänkte ni inreda?

Grattis mammasmurfen   

2barnsmamma - hur gick det med ditt bett?
I Sverige rekommenderar man att ha barnen bakåtvända till 4 år. Vi använder babyskyddet ännu   

Ja, det är inget ovanligt med lös mage när tänderna kommer. Här har vi fortfarande inte fått någon tand!   

Jag ska börja jobba halvtid 1 sep för att snåla på dagarna, vi vill helst inte lämna före 2 års ålder på dagis, får se om vi ror det i land ekonomiskt   

Jag trivs hemma men gillar att jobba också, att jobba halvtid är rätt lagom tycker jag. Tänkte jobba fyra dagar i veckan, fem timmar   

Min man jobbar sovande natt så han är alltid hemma på dagtid.

Maken har också sovande jour så han sover sex timmar på jobbet och jobbar 72 % så det blir i snitt tre nätter i veckan. Han klarar sig på de sex timmarna, men sover ju mer på natten när han är ledig