mamma smurfen skrev 2011-09-10 17:37:41 följande:
Ja fort som tusan går de, men nu har vi flyttat grinden från altan dörren till trappen istället
E han så busig grabben=)
Min ena grabb drog fram en massa olika sorters mjöl, oboy, cacao å socker en gång, har för mig att han va ca 2 år den gången,
jag jobbade sent å hans pappa sov å vakna inte när Casper vakna å var hungrig, så casper drog fram allt ur skafferiet, blanda å drog runt det i HELA nedervåningen, soffan, fotöljen å hela golven
innan han blev trött igen å la sig jämte pappa för att sova, när jag kom hem den natten, trött som tusan så var det ingen vacker syn vill jag lova, å inte va det Casper jag slet upp för å städa den gången.....
Hahaha, vilken syn, men jag hade inte skrattat om det hade varit jag som kom hem
Jo, storebror som snart blir 2 är en vilding. Vi har inga blomkrukor, inga bordsdukar, inget, inget, inget framme...
Igår öppnade han grinden i trädgården och sprang ut - som tur var ut på lilla gatan och inte på den stora

LillSnurr82 skrev 2011-09-10 18:21:50 följande:
Agnes har en gång lyckats ta sig upp hela trappen upp inom loppet av ca 1 min, jag stod o diska och hade typ 2 glas kvar då satt hon inom synhåll. När jag var klar hade hon hunnit genom hallen och nästan hela vägen upp i trappen.. Så fort går det minsann.
Usch så läskigt