MFJG skrev 2010-10-27 07:59:35 följande:
Ja nu ser det verkligen roligt ut när dem bökar omkring! =) ÄLSKAR DET! Min sambo tror vi ska få en liten värsting. Med ännu mer temperament än sin storebror och jag tror också det! Har ni nån känsla för hur era små kommer vara sen??
Hallonbladste. Är det vecka 35+0 eller 34+0 som man kan börja dricka? 
*ler* När jag vart gravid med pojkarna, så bökades det oxå en del, fast INTE så här mycke...
Så med DET facitet i handen, lugnare då, i magen , men nu e de FULLT ÖS på dom....den yngre är som en "funny bunny-kanin"  , konstant i rörelse, tills han lägger sig i sängen, å STEN-sover efter 10 min*S*
Stora killen e nog Liiiite lugnare, men hans tankar går på HÖGVARV......han är lite av en joker, å full i fan*S*
Så till Bebbe i magen då, en tös som är i konstant (känns så iaf) rörelse nu...om "mönstret" håller i sig, så kommer hon att vara lugnare och försiktigare, mer målmedveten, å "jag" inriktad.......än sina bröder....
MEN de får ju framtiden utvisa

HUR det blir.....
ludicrous skrev 2010-10-27 08:36:51 följande:
God morgon! 
Här trycker bebis också ut olika kroppsdelar så det ser riktigt roligt ut. Igårkväll när vi låg i sängen låg jag bakom sambon o då kände han allt bebis gjorde i ryggen, han tyckte det var lite läskigt när han kände nått dra sig längs sidan på honom, "tänk hur jag har det då" sa jag :P
Ni har alla varit med mig inatt, i en dröm!
Drömde att vi alla hade fått nått ställe vi skulle vara på, ute i skogen, tills det var dags att föda. Jag fick ha hand om någon nyckel o allt var jättejobbigt. Jag trodde hela tiden det var dags för mig att föda för jag hade molvärk hela tiden.. 
Har antagligen haft ont hela natten för jag är jätteöm och har fortfarande molvärk idag :( 
Ska jobba två kvällar denna vecka o självklart har jag så jäkla ont just då :(
Vad skulle nyckeln vara till i drömmen?  kommer du ihåg?
INTE kul å vakna på morron, å känna som att man haft ett 3 timmas "magtrim" på gymmet......