December Bebis 2010 :)

Gash! Måste klaga lite..... haha! klagar för ja inte jobbar så mycket o när ja väl jobbar så klagar jag,haha! Men nu orkar inte min kropp jobba längre även om mitt psyke vill, blir såååå rastlös av o bara gå hemma så ja blir tokig!
Jobbade i helgen och har sån himlans värk i hela kroppen,foglossningen gör så ont så ja knappt kan gå,ont i rygg och onda sammandragningar,trött som bara den. KANSKE dax o lyssna på kroppen att jag inte orkar jobba längre.....Hoppas såååååååååååååååååååååå att jag får igenom min HP. Vet inte hur jag ska göra annars!!!
Förresten e de nån mer som fått myrkrypningar i benen??? Jag kan inte sova pga av detta,så irriterande,får ligga o sparka o sparka för de sticker i benen hela tiden. Hade så förra grav med minns jag....då fick jag sova med byxor på,haha!!!
Har packat upp vagnen nu med idag....åh vad jag längtar efter o få pimpa den o lägga lilla bebis i den,hihi!

Kan inte annat än le här....
Det är inte KUL å höra om alla krämpor, men ACK så skönt att höra att man INTE är ensam om dom iaf..
Själv har jag någorlunda repat mig efter Ullareds resan i fredags, å ganska nyss kom mina killar hem efter sin vecka hos sin pappa...Dom blev genuint GLADA över de kläder vi köpt till dom i Ullared, vart lite orolig över vad de skulle tycka, båda killarna har en väldigt bestämd smak när et kommer till kläder, men fick MVG på den fronten=)
Nu e de dax för en fika...innan de ska lagas lite käk.....=)

Hej tjejer=)
Är nyss hemkommen från ett MVC-besök=)
Trycket va 120/70
HB va fortfarande heeelt oki med 122 så inga tabletter för mig( tur man ääälskar broccoli*s* )
Sf-måttet har tagit ett skutt, från medel till strax under övre kurvan...
Socker va helt oki, kommer inte ihåg vad de va bara....
ingen äggvita
De värsta va nog vikten...+16 kilo sedan start.....suck....
Å Ellies lilla hjärta slog 146 slag/minut=) 
Efter MVC så åkte jag å sambon å käka lunch, kändes såååå lyxigt=) 
Ang Jacka inför vintern, så ska jag inte köpa någon, har en stooor gammal sak som hänger i garderoben, så den får duga...vill inte köpa nya kläder i storlek giganto, vet med mig själv att motivationen att gå ner i vikt krymper lite då....å DE vill jag inte=) 

någon annan här som har en bebbe som verkar vilja sparka/knö sig ut i världen GENOM  MAGEN??
Gör så sjukt ont nu när hon verkligen TRYCKER med foten utåt......
Kan inte minnas att de vart såhär de andra gångerna.....*hmmmmm*