Inlägg från: mamma smurfen |Visa alla inlägg
  • mamma smurfen

December Bebis 2010 :)

ludicrous skrev 2010-10-27 09:18:17 följande:
    Ja det var en nyckel till huset där vi skulle vara, på kvällen fick vi lägga oss i någon koja i skogen typ, så skulle jag först låsa huset, sen låsa in den nyckeln. Sen var det bråttom att öppna och jag fick inte fram nyckeln, sådär så det bar ainte går, vet inte varför men jag glömde nycklar hit o dit..

Nej fy. Nu sitter jag med regelbunda förvärkar och VILL inte sjukanmäla mig!!
    Ser "dolda" budskap i din dröm=)

Ta ett bad...om du hinner innan jobbet,så kanske värkarna lugnar sig?? 
  • mamma smurfen
    ludicrous skrev 2010-10-27 09:29:40 följande:
    Vad ser du? :);)

Har inte ens badkar (fyy vad jag saknar badkar!!)
    Kommer vara på en avdelning med en hel del lyft idag o sammandragningarna blir bara tätare. JÄVLA SKIIIT
    Emelle skrev 2010-10-27 09:22:42 följande:
    Idag fyller min ena son 8 år
    Har varit uppe tidigt och firat *mys*

Bebis har gjort något i magen. Den ser helt annorlunda ut, har sånt tryck neråt och ooont!!!
    Kanske har hon lagt sig tillrätta och börjat sjuka neråt??
    Magen har inte sjunkigt något än iallafall...

Går ju in i v. 33 i morgon... LÄNGTAR tills man kan få klämma ut henne, få bebisgosa, gå ner gravkilon, få ta på sig sina "egna"kläder, vara mammaledig med alla andra mammor, gå på promenader med barnvagnen, ha normalt sex, känna sig riktigt snygg, och bara bebis goooosa!!

Snart snart snart!!!!
    Snart är det daaags :) Jag längtar också efter att "bli normal" igen! Bara att få gå ner i vikt och inte ha ont.. det ska bli skönt :) 
    Jag "tolkar" det som att du ivanliga fall är en tjej som "leder" andra...dvs du är en hjälpande människa, som visar med hela handen vad som är rätt eller fel...i din mening.....

Nyckeln i drömmen symboliserar din vilja till att "guida", och även dina kunskaper...
    dvs, som jag ser de, HELT oproffsigt, du är orolig för att dina kunkaper, och dina "råd" inte ska "räcka till" 
  • mamma smurfen
    ludicrous skrev 2010-10-27 09:42:45 följande:
    Aaaw, det låter ju nästan sött :P hehe

Nää fy, jag får nog fasiken sjukanmäla mig. sammandragningar var 5-10 min som drar ordentligt nere i ljumskarna :(
    *S* utifrån din dröm, å dina inlägg...så ja...du är en söt personSkrattandeTungan ute

Fy va jobbigt de låter.... ta en alvedon å en VARM dusch...hjälper inte de så ring BB...så de inte e på G för din del menar jag=)
  • mamma smurfen
    Idlur skrev 2010-10-27 09:35:11 följande:
    Hej tjejer!

Får jag vara med här? Är gravid i V.34 och är beräknad till 12 december.

Är sjukskriven pga av högt blodtryck och sammandragningar. Har haft sammandragningar konstant sen V. 13 (!!!), samt blödningar. Nu äter jag bricanyl för snuttan vill ut tidigare... Och så har jag foglossning skickat by the Devil himself.

SÅ, får man prata av sig här utan att verka som en otacksam gnällkärring? Solig

Detta är mitt andra barn. Har William som är född -06.

Puss och hej denna kalla men soliga dag!
    Välkommen=)

Själv e jag beräknad till den 9 dec=)
    Har foglossning här med, å sjukskriven sedan den 12 aug......
    men gick den 15okt över på havandeskaps penning..... I
    nga värkar här inte...tyvär.....
    VILL ha ut min tös innan dec, vill INTE gå över tiden å ligga på BB under jul/Nyår......
  • mamma smurfen
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-27 10:48:18 följande:
    Mammasmurfen: Hade du någon blogg?? För mig du frågade om de för ett tag sen??
    Nej jag har ingen blogg....har inte engagemang nog i kroppen för att hålla en blogg igång, å svårt för att sätt tankar å funderngar på pränt, så de blir förståerligt för andra*ler*

Vad frågade jag efter för ett tag sedan trodde du? 
  • mamma smurfen
    ludicrous skrev 2010-10-27 11:31:15 följande:
    Brukar inte vara ett dugg sugen på godis längre, men idag ska jag fasiken unna mig :)
    lär sluta med att jag typ spyr för jag ätit för mkt ;D
    You GO girlSkrattande
    Själv unnr jag mig en xtra kopp kaffe, med 2 kanelbullar just nu...säger bara mmmmmmmm
  • mamma smurfen
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-27 11:47:38 följande:
    om de va nån som hade blogg
    *asg*
    Nej ...det har jag nog inte gjort...vad jag vet, men me alla dehär hormonerna, så kanske jag gjort de, å nu glömt de?OskyldigTungan ute 
  • mamma smurfen
    Stefanie skrev 2010-10-27 12:31:22 följande:
    Åh, lussebullar! Har också varit galet sugen på det. Undrar om jag ska försöka komma ihåg att handla lite saffran när jag ger mig iväg till ICA och handlar...

Förresten firar jag och sambon 4 år idag!  
    Grattis=)
  • mamma smurfen
    Jessika82 skrev 2010-10-27 14:24:39 följande:
    Hej på er. I morse kom en liten kille med buller o bång..... Skriver mer när jag kommer hem
    AAAwwwwwh....GRATTIS Skål

Vill veta hur lång tid de tog, längd, vikt, hårfärg å ....ja ALLT*ler*
    men när du ORKAR....
    Kram till er=) 
Svar på tråden December Bebis 2010 :)