December Bebis 2010 :)

*asg* ja GIVETVIS e de så ......34 ska de ju va

*asg* ja GIVETVIS e de så ......34 ska de ju va
Ang "fullgången"
Min yngste son föddes i V35+4...å han slapp precis ligga på neontal...pga att hans apgar poäng var bra, och för att han allmäntillstånd var bra, det enda som var något att tala om va att han vart lite gul, fint "solbränd" så att säga*ler*
*phust*
Nu har jag precis bakat 4 satser amerikanska muffins med blåbär....heeeelt slut....
men eftersom de är sambons tur att ta med fikat imorgon KUNDE jag ju inte låta honom ta med "köpekaka"

(sedan blev de ju nåååågra över till oss*pekar på MIG å MAGEN=) * ,
e barna snälla så får de kaaanske smaka EN

Fredag idag
Även om man går hemma, å den ena dagen är den andra lik (nästan iaf) så känns alltid fredagen som en härlig dag=), ett avbrott från vardagen...
För min del handlar de ju lite om att jag går in i en ny vecka då, är idag 36+0 veckor långt gången, så nu är min Busa även i läkar världen fullgången
( eftersom jag påbörjar V37)
Packade BB-väskan igår, å det kändes BRA=) saknar lite grejor fortfarande, men jag å sambon satte oss å skrev en lista på TO DO, å en på ATT KÖPA TILL, såååå mysigt
För mig känns de dagar som är kvar som övertid, eftersom min lillkille titta ut i V35+4...VET att man inte ska tänka så, för man blir ju GALEN av de, men kan inte låta bli....vill träffa min BUSA NU*S*

jag börjar att bli gammal och otålig.

(la en magbild i magbildstråden......)
jo det finns ju det men det låter inte speciellt bekvämt om man så säger även om jag nog skulle kunna göra det efter 4 barn innan.
Måste oxå komma på nåt att äta men vad är den stora frågan, funderar på köttbullar å makaroner men då måste köttbular göras först och det har jag inte tid medjust nu eftersom vi måste åka å handla så fort mannen kommer hem
, de e ju FREDAG vettja