ondar skrev 2010-11-09 12:22:58 följande:
Precis:) den gillar nog å ligga i tvärläge den där lille envise:).
Nä vi lär ju märka vad den bestämmer sig för tillslut:)
Tack va du e rar, usch ja de där bricanylet va verkligen ingen höjdare.
mamma smurfen skrev 2010-11-09 12:17:56 följande:
Ondar: Skönt att allt gick bra för er idag=)
Mindre "kul" att din bebbe verkar vara envis med att "sitta" i din mage*ler*
Men som du skriver, ett vändningsförsök e kanske lagom....
kanske inte kul att bli "snuvad" på en vanlig förlossning, men du vet ju om det ganska tidigt, så du hinner "ställa om dig" kanske?
Tack:).
Nä precis, det känns ju verkligen så- att man blir snuvad på förlossningen. Men den har legat i tvärläge "hela tiden" så jag har ju hunnit mentalt förbereda mig för ett kejsarsnitt som du skriver och det e ju iaf skönt att man kan vara inställd på både och:).
Har ju själv viss erfarenhet av plannerat snitt pga säte å misslyckat vändningsförsök...
Mitt vändningsförsök funka inte alls...Fabian tvärvägra att rubbas en milimeter*ler*
Envis redan då=)
Kan säga att jag vart lessen ett tag, just pga att jag vart inställd på "vanlig" förlossning, men när dagen väl kom då snittet skulle ske...så ja, jag vart lugn som en filbunke, å så här i efterhand kan jag säga att det var en otroligt fin händelse
Alla reagerar ju såklart olika på ett snitt....men jag vart uppe å gick redan samma kväll, visst gjorde de ont i snittet, men inte värre än att jag kunde gå korta avstånd på BB , åkte hem efter 3 dagar=)