Willes Mamma 08 skrev 2010-11-08 08:52:30 följande:
linn78 skrev 2010-11-08 07:56:18 följande:
Mina föräldrar kommer att ta Axel när det är dags att åka in. Är det på natten så kommer mamma hit annars kör vi honom till dom el så hämtar dom honom på dagis. Jag ska packa en övernattningsväska till Axel som står färdig tillsammans med BB-väskan. (Som fortfarande inte är gjord) Enda problemet är om det sätter igång en eftermiddag när Axel är ledig från dagis och båda mina föräldrar jobbar. Ev kan kanske mamma komma hem ändå eller så kanske jag kan lämna in på dagis ändå. Jaja, det löser sig.
Igår var vi och shoppade första kläderna till lillfisen=) Ja, alltså inte första kläderna utan det första han ska ha på sig. Nu fattas jag bara en svart kofta eller svettis, någon som sett detta någonstans? Till bebis alltså..
Måste ta tag i detta med bb-väska också, känns som om jag bara skjuter det framför mej för det känns så långt borta med förlossning. Men imorgon är det v 37 så ganska nära är det ju...
Kommer din sambo sen åka o hämta killen på dagis??? el får han förtsätta o va hos barnvakten nån dag??
Har verken packat BB väskan el Williams väska

Har inte ens köpt grejer till BB väskan,hehe dax för de kanske!
Oj e du redan i v 37

Här går det undan!
Jag tror Axel kommer att hämtas av mormor och sova där också, då blir han lycklig=) Fast det är ju så mycket som spelar in, sist förlorade jag ganska mycket blod så då fick jag stanna en natt på spec bb och där fick inte smabon vara så åker han hem så har han Axel hemma. Men kommer vi till patienthotellet får gubben själv bestämma om han vill stanna eller inte.