December Bebis 2010 :)
glömmer jag någon e det inte meningen..=)
Moma: Jag beklagar väldigt mycket vad som hände din vän. Men sen är jag jag glad att du klarade skrivningen, GRATTIS!
Sambon har vår bil till jobbet så oftast har jag ingen bil hemma. Men annars kör jag precis som vanligt fast magen har börjat ta i ratten så nu e det svårt...
Ninnie: Jag förstår hur du menar, jag vill ju gärna ha ut denne lille men han får helst hålla sig i ca 2 veckor till så han inte är en prematur. Måste vara jättejobbigt att ligga inne, speciellt när man har fler barn.
Stoce: Oj, så fina grejer du sytt och stickat!! Jag gillar att sy men har aldrig tid. Det kommer alltid nåt ivägen. Och vilken fin spjälis du har!
NhjärtaD: Vitlöksbröd är ett måste!! Annars står det helt still i huvudet här så nåt mer kommer jag inte på..
Älskarnova: Hoppas du får som du vill idag!
Inte alls fräscht, men ett väldigt bra sätt att starta en förlossning på då det var ingen tvekan om vad som hände. Hoppas på något liknande denna gång eftersom jag har fått grym fobi för att vattnet ska gå i sängen, soffan eller bilen där det är mycket svårare att tvätta.