December Bebis 2010 :)
. Det finns många fina jättebilliga... Jag ska iväg och hämta en kise till sonen ikväll så jag tänkte att det kunde vara en bra julklapp till senaste tillskottet i familjen. -Hur vet jag att det är en seriös säljare?
-Hur går betalning till?
-Hur vet jag att dom skickar till Sverige?
-Något annat jag bör tänka på?
Jag kan ju som sagt ingen tyska mer än det man kan lista ut så det är lite knivigt...=) Jättesnällt om du kan få reda på lite detaljer.. Ta det lugnt bara, det behöver inte vara gjort idag!!
trots sonens supereffektiva nattblöja...
Men inga värkar kom igång så vi valde själv att åka hem och sova och nu ska vi in på kontroll på spec.mödravården runt 9-tiden. Vi skulle stannat kvar för det har snöat fruktansvärt inatt så det blir inte roligt att köra till Lund nu... Men nu dröjer det inte så länge förrän bebis kommer iaf!
. Barnmorskan sa att det var väldigt lätt att känna fel men att hon hade rätt med sin 1 cm. Fy vad arg och besviken jag blev!!! Hon sa dessutom att hon helst inte vill ge mej EDA senare i FL för hon ville att denna gång skulle gå snabbare än med sonen! Bestämmer inte jag det???!! Jag fick antibiotika mot infektion, den skulle tas 3 tabl x 3 ggr, så kl 15 satte jag i mej 3 piller. Det visade sig sen att det var 1 tabl x 3. Så jag fick en trippeldos alltså, tur det inte var någon värre medicin!!!
. BM konstaterade att jag var öppen 5-6 cm och ner på FL åkte jag direkt.
. Dom vinner och kontrollen visar att jag är öppen 9 cm. Jaha, där försvann den EDA:n. När jag ligger där känner jag plötsligt att värken ändras och att jag känner mej bajsnödig istället. Då fattar jag att krystvärkarna har kommit och allt blir genast bättre. Ont på ett annat sätt och jag ser att det faktiskt finns ett slut på detta h-vete.