Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

MFJG skrev 2010-12-03 21:20:08 följande:
    Ja kanske som sin storebror. Han kom 01.05 på natten. 
    det e många som tittar utvid 01 tiden höhö min med min dotter tittade ut 01.47 men min son 13.20 o denna blir nog samma tid
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Min dröm var att inte vara sjuk förkyld på en förlossning/snitt men tyvärr kommer den önskan att slå in iaf hur kommer det att gå när man måste snuta sig och har ett sprilans ny snitt ärr aaaaaj kommer det att höras på rummet sen.

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-12-03 21:26:01 följande:
    Hihhi det var redan färdigt då var bara tvungen att säga det, är så roligt att se vad ni skrivit om mej när jag varit borta
    hahaha dumma dig inte ska du lura oss gumman hahaha
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-12-03 21:48:33 följande:
    Yes...nu är det bara 9 dagar kvar och idag så är det mer gult slem med liiiiiite rosa
    Wooohooo
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-12-03 22:05:37 följande:
    Hihhi gjorde jag väl inte

Tack för era tankar Håller faktiskt på & läser ikapp Tungan ute
    Hahaha läs du bara i kapp NU tjejer nu skriver vi så att NhjärtaD inte hänger med *jävlas*
  • 3 barns mamma84
    MFJG skrev 2010-12-03 21:26:39 följande:
    hoppas du blir mirakulöst kry snabbt som TUSAN! 
    Tack gumman nu har jag ont i halsen snorig ont i huvet och trött jag brukar bara vara förkyld i max 4 dagar men nu kommer jag inte hinne eller ?
    Blir 4 dagar kvar i morgon HOPPAS att jag hinner för det är sjukt jobbigt att ha ont och sen lida av ännu med som jädrans snor och slem och allt skit.
    Inte bara det kommer att blöda som en GRISGråterfy alla äkliga bindor jag längtar verkligen inte nu det var så härligt att vara gravid när man slapp mensen men nu kommer den om exakt 4 dagar TYPIST !!!!
  • 3 barns mamma84

Godnatt säger jag oxå nu måste vi sova så det får bli en ny dag och närmare våra bebisar

NhjärtaD: ingen hormon monster haha vad är det ?
    gulliga du..

moma:
    inte har det släppt här häller hihi men det gör inget
    du e längst men det behöver inte betyda att du får sist av alla tror nog inte någon har bf dagen som vi igentligen fick utan många får innan så även du får det

majorima:
    ger dig kramisar de e bara den dumma vätska men du e alltid lika fin iaf{#emotions_dlg.flower}
    o en ny dag imorgon och närmare allt.

stefanie:
    ååh du får lägga upp bild sen
    jag skulle göra men jag orkar inte och nu e det för sent troligtviss får pengar på tisdag o på onsdag snitt så nej de e omöjligt för mig
    hoppas detta inte va sista gravditet fast sambon vill men ibland inte hmm ja,ja vi får se
    frågade en kväll sambon när en reklam om sexiga underkläder kom fram om jag skulle skaffa en sådan nattlinne då frågade han mig ''om du vill bli gravid igen'' hmmm undra iblan vad han menade med det

näh nu ska ja sova hihi godnatt

• 3 barns mamma84

godmorgon flickor.
    Vet inte vad jag ska ta mig till har ont i huvet tryck jag är helt täppt i näsan och snorig jag har ont i båda sidorna i munnen då mina tänkder är vassa och skaver mot båda kinderna och har ont i halsen
    Om 4 dagar kommer vår pojk ut hur fan hinner jag bli frisk jag frukar bara vara sjuk i 4 dagar och det är i dag det måste vara riktigt värre som det typ känns och på onsadg måste jag bara vara frisk.
    Sa till sambon att om jag inte blir frisk innan onsadg vill jag fan inte häller få en unge ut hur ska jag då orka ta hand om honom när det är synd om mig oxå
    Men skönt att sambon sover över och jag är så groggy så jag slipper.
    Idag kommer jag bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv för det får man göra när man mår så

• 3 barns mamma84
    Madebyday skrev 2010-12-04 07:15:26 följande:
    Varje morgon jag vaknar och inser att jag inte fått några värkar, blir jg besviken, lesdsen varför vill inte bebis komma ut? Är det något som är fel, mår den inte bra? Jag och sambon är livrädda för att barnet inte ska vara helt friskt Bebis har 2 nätter på sig att komma ut nu, innan jag blir igångsatt (förhoppningsvis) på måndag. Idag har vi bf + 13 Jag mår bra, man börjar bli smått deprimerad. Önskar ingen av er denna långa väntan - hellre lite för tidigt än så här mkt försent!
    Förstår din längtan vännen men kanske bebisen inte är redo än att titta ut ?
    Men snart så är du och bebisen tillsammans.
    En lång väntan det är jobbigt.
    Gick själv över tiden med 1:a och 2:a barnet 9 och 10 dagar 
    Så den kännslan var inte kul alls.
    Hoppas bebisen vill ut snart. 
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-12-04 08:25:18 följande:
    Jag måste fråga, är det någon annan än jag som inte luktar lika fräscht där nere som innan graviditeten? Förr luktade jag kanske lite ofräscht morgonen efter sex men annars ingenting. Nu luktar jag äckligt typ jämt. Tänkte att det kanske bara blir så under graviditeten för det blev så nästan omedelbart efter plusset men nu funderar jag om det är "normalt" eller så. Inget kul att känna sig ofräsch.
    Jo jag med men jag har mäst haft svett under blygbenen och rumpan och massa armsvett
    Fast jag duchar varje dag och tvättar mig så blir jag som vanligt men sen fan massa svett över allt luktar hmm ja som död mus *Asg*
Svar på tråden December Bebis 2010 :)