Momalicious skrev 2010-12-03 13:05:13 följande:
Jag måste berätta om min dag hittills, för det är så dumt så att det blir roligt!
Först skulle jag till barnmorskan på fastande mage för att ta prov. Jaha. Då är det stängt när jag kommer dit.
Men jag ska ändå göra lite annat så det är okej.
Jag åker och handlar. I affären kommer en från kassan och hjälper mig bära korgen då "det ser alldeles för tungt ut för dig" hahaha. Jaha. Hon tog även 6-packet med julmust jag bar. Hon sa skämtsamt "jag har inte lust att torka upp fostervatten idag, det är trots allt fredag". HAHA. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig.
Nåväl. Sen åker jag till min mamma. Skulle kolla till min katt och skriva av ett recept. Myser med katten i en timme och sen åker jag. UTAN att skriva av receptet. Suck.
Tar stora vägen hem, lite längre men bättre väglag. När jag har två tredjedelar kvar hem så börjar det skaka som fan i ratten. Eftersom vi bytt däck för några dagar sen så blir jag nervös att ett däck inte sitter på ordentligt så ut och kolla däcken. Som sitter som berget. Jaha. Får köra i 45 på 90-vägen till närmsta bensinmack där jag frågar en mekaniker vad han tror. Han testkör bilen och kollar däcken och säger "jadu, jag har ingen aning". Tryggt!
Jag kommer iaf hem men jag kör i 45 hela vägen på 90-vägen och med påslagna varningsblinkers. Ändå tutar en snubbe efter att han har legat efter mig jättelänge. Hade god lust att köra ikapp honom och tala om vad varningsblinkersen betyder
Nu är jag iaf hemma, och det är skönt.
Min sambo tror att det kanske sitter en iskaka bakom en fälg eller så men det får han kolla när han kommer hem. Känner mig inte riktigt smidig nog att kolla själv
små fnissar för mig själv när jag läser detta

du e bara så rolig vilekn dag du har fått gå igenom