Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Ikväll har vi haft besök av ett par vänner och deras dotter på 8,5 månad. Hon är mindre än Elliot haha. Hon är dock väldigt duktig, sitter, kryper, ställer sig upp och så. Vi hade iaf en väldigt trevlig kväll med grillning och så.

Elliot vägrade somna idag, somnade för en halvtimme sedan. Tror dessvärre inte att han sover längre imorgon för det :p

• Momalicious

Elliot vaknade typ 100 ggr på natten och ville till sist upp klockan 6.30. Hur han orkar vet jag inte. :p

• Momalicious

Åh jag är så sjukt nyfiken! Min svägerska har BF idag med sitt andra barn! Inga känningar än men oj så spännande!

• Momalicious

Elliot sov också hela natten! Från 19-06 och sen vidare till halv åtta. :D fattar inte hur det kan variera så mycket.

• Momalicious

God morgon :) igår hade vi en UNDERBA
    R men svettig dag i Göteborg för att se på
    Metallica/The Big 4 på Ullevi. Började dagen med ett restarurangbesök och drack lite. Dagen var jättebra med varm som sagt. Var över 30 grader i skuggan och solen gassade på vår läktare hela kvällen.

Nu försöker jag vakna till lite och sen ska jag hämta Elliot. Han sov hos sin mormor i natt för första gången och det hade gått jättebra. :)

• Momalicious

Ja, det var rätt många som stod upp här med. En i vårt gäng blev så lack så han sa till han som stod framför och han började käfta och då kom sambons bror som är en ganska stor militär och sa att antingen sätter du dig ner eller så går du härifrån och sen satt han hela konserten. Tycker det är helt ok att stå när man applåderar men har man sittplatser ska man sitta! Var mäktigt iaf!

Ja det var jätteskönt! Var lite nervös först men det släppte eftersom man inte hann tänka så mycket på annat :)

• Momalicious

Haligh: jag gjorde också ett gravtest för en månad sen eller två. Hade kvar ett sen innan jag blev gravid med Elliot. Tog det för skojs skull för mensen var lite sen men det var negativt. Även om jag förväntat mig att det skulle vara det blev jag ändå besviken haha.

Jag är nog mer sugen på att vara gravid, längtan och väntan och själva förlossningen än på ett barn till.. Knepigt. Tycker vi har det så bra nu med Elliot och att man faktiskt kan lämna bort honom en natt nån gång ibland. Det blir ju svårare med två.. Hur kul det än varit tänker jag vänta minst ett år innan vi försöker på en tvåa. Jag är ju bara 21 så det är ingen stress.

• Momalicious

Åh jag har det så härligt! Ligger i skuggan i mammas trädgård och vilar och Elliot sover i vagnen bredvid. Man kunde haft det sämre!

• Momalicious

Min sambos bror har 3 år mellan sina och det har ju gått fantastiskt. Storebror avgudar sin lillasyster och har inte varit svartsjuk nånting i princip, bara jättestolt! Han var ju så stor när hon föddes att han är rätt självgående och blöjfri och så. Finns för- och nackdelar med allt som man brukar säga :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)