December Bebis 2010 :)
Usch vad läskigt! Hoppas att de hittar vad som är fel snabbt! Förstår att det är krångligt att vara ensam med två barn men lina är ju ändå såpass stor att det måste vara enklare än om hon varit 2-3 tänker jag.
Usch vad läskigt! Hoppas att de hittar vad som är fel snabbt! Förstår att det är krångligt att vara ensam med två barn men lina är ju ändå såpass stor att det måste vara enklare än om hon varit 2-3 tänker jag.
Jäklar! Den enda Elliot gör är att åla lite, rulla runt och försöka ställa sig i krypställning .
Idag mår jag illa igen. Fan vad irriterande.
Suzzy: jaha, ja det gör Elliot med. Rekordet själv är ett par minuter. :)
Just det, Elliot sover ca 3 timmar på dagen uppdelat på 2 tillfällen och sover 11-12 timmar på natten, och då vaknar han några gånger med.
Ja precis. Nån gång lär de ju kunna sitta ;)
Heja majorima! Ska börja träna nu i sommar ordentligt, har åtta veckor på mig att komma in i det ordentligt innan sambon börjar jobba så nu jäklar ska fläsket ut och fladdra.
Elliots aptit kom förresten tillbaka till lunchen, 2 dl mat och en fruktbägare slank ner utan problem ;)
Nej det har jag inte, så jag blir så illa tvungen att göra det själv ;) vad duktig din syster är!
Haha! Kände precis fantomsparkar. Måste varit tarmen eller nåt. Kändes precis som dom där nätta första sparkarna,
Riktigt mysigt även om det bara var tarmen för övrigt ;)