December Bebis 2010 :)
Idag ska vi till Liseberg! Jag är jättetrött men oj vad kul det ska bli! :D
Idag ska vi till Liseberg! Jag är jättetrött men oj vad kul det ska bli! :D
Skönt Majorima!
Stackars dig Ludi! Har aldrig läst om en bebis som gör så innan..
Liseberg var skitkul igår! Jag tänkte nog på Elliot en gång på hela dagen igår och det var faktiskt väldigt skönt att koppla bort allt. Jag åkte AtmosFear, den nya hemska grejen. Man åker upp 145 meter i luften och sen åker man fritt fall i 110 km/h. Fy faaaan vad hemskt. När jag kom ner så skakade jag och grät haha. Riktig nära-döden upplevelse för mig.
Förresten, Elliot är väldigt hes och har varit i ett par tre dagar nu. Inga andra symptom på sjukdom. Bör man kolla upp det?
Nä ingen hosta.
Tror det är tänder på g här med, han bajsar mest hela tiden haha.
Persikans: åh fy, hoppas inte Elliot blir sjuk :(
Cissi, är lite intresserad av viktväktarna. Du höll väl på med det? Tyckte deras sida var så rörig när jag var inne och kollade för ett tag sedan. Hur kunde en dag se ut för dig? Om du vill berätta såklart.. :)
Angelique: åh vad jobbigt! Hoppas att allt är bra där inne! Vad jag hört brukar det inte vara någon fara med brunt blod. Kram!
Elliot sov galet bra i natt. Somnade vid halv sju, ville ha mat 23, sov till 5, åt och sov sedan till 8.30 haha.
Min sambo är hemma över en månad till, så mysigt! :)
Suzzy: Elliot har sovit i eget rum sen han var typ 5 månader, och det har gått toppen. Tyckte det var obehagligt första natten men det gick fint :)
Håller på att städa och tvätta just nu, fy vad varmt det är!