December Bebis 2010 :)
Mjölk ska man inte ge några mängder av vad jag förstått. Använder lite mjölk/grädde i matlagning bara men det är ju inte mycket. Ibland får han en liten klick turkisk yoghurt blandat med bär till mellis också.
Mjölk ska man inte ge några mängder av vad jag förstått. Använder lite mjölk/grädde i matlagning bara men det är ju inte mycket. Ibland får han en liten klick turkisk yoghurt blandat med bär till mellis också.
Elliot tyckte vatten var äckligt de första dagarna. Men vi tog en esska-flaska (använder mam till ersättning och välling) och då gick det bättre, antagligen för att han inte förknippade den med mat :)
Det kommer! Tog nog 3 veckor innan Elliot drack vatten utan att spotta ut det.
Det är inte kul att gå upp halv fyra för att mata, känna att han bajsat och behöva byta bajsblöja. Han har inte bajsat på natten sen han var 1-2 månader, konstigt.. Nu hoppas jag att han vill somna om.
Anna: stackare! Har sambon gjort nåt speciellt eller är det bara tröttheten?
Persikans: ja ibland tokar dom allt till det!
När jag hade hemska nätter hade typ alla bra nätter, nu har många dåligt nätter ochjag bra nätter. Tycker synd om er! :(
Måste dock skryta om natten som var ändå, Elliot somnade halv sju, sov till halv fyra när han åt och fick ny blöja (tokstolle att bajsa mitt i natten!) och somnade sedan SJÄLV i sängen och sov till 9.45!! Det är den bästa natten någonsin typ!
Elliot kan sitta och snurra/rulla så han tar sig nånstans. Försöker inte krypa ;)
Nåt tokigt är det med mig. Hade ju ont i njuren för en vecka sen eller så, och idag vaknade jag med urinvägsinfektion. Kände av det igår med men idag är det värre. Det slog mig iaf att innan jag fick ont i njuren så fick jag symptom på urinvägsinfektion men de försvann efter en dag så trodde inte det var nåt. Ska ta mig en promenad till vc snart.
Och Elliot har inga tänder alls... Haha!
Vi var på RUL 6/8 om jag inte minns fel, då var jag i 19+0 :)