Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Idag blir Elliot 7 månader! :)

Jag har såå mycket medlidande för er som har dåliga nätter. Här har det vänt och Elliot sover jättebra *peppar peppar*. sover från 20-7(.30) och vaknar ev. En gång. Hoppas det vänder för er andra snart med!

Nikka: vad duktig Tove är! Men förstår att du inte vill lyssna, man vill ju ha kvar sin bebis ett tag till!

• Momalicious

Idag fick vi hem nya vagnen, är supernöjda! Lätt, smidig, snygg. Och billig var den med :)

liberopaketet (eller lappen så jag kunde hämta ut paketet) fick jag typ 2 veckor efter Elliot blivit halvåret. Den dagen jag funderade på var det var kom lappen! ;)

• Momalicious

Ja varför skulle inte det. Jag hittade en burk som var ris och fruktpuré blandat, typ ett matigare mellanmål. Lät jätteäckligt men smakade inte ris alls.

• Momalicious

Elliot blir lika "glad" av oss båda så att säga. Vet inte varför. Kanske för att vi flaskmatat sen han var en månad, eller för att min sambo alltid "haft honom" när han kommit hem. Skönt är det iaf!

• Momalicious

Ont i njuren. Undrar hur lång tid det tar innan jag får ett anfall. Senast tog det 2-3 dagar innan det blev akut. Jävla skit vad ont det gör.

• Momalicious

Ja, fick njurstensanfall när Elliot var 5 dagar så det är ju inte omöjligt precis. Just nu gör det bara ont, men anfallet var värre än de värsta värkarna. Hoppas det inte blir nåt. Får gå till vårdcentralen imorgon om det inte är bättre.

Så kul, bara för att jag skrev att Elliot är lika fäst vid oss båda igår, så blev han jätteledsen förut och bara jag dög ;)

• Momalicious

Jag har haft mens sen i februari/mars. Ja alltså, inte en lång mens då ;) jag har värre ont än innan Elliot kom. Mår dessutom illa runt äl.

Det onda släppte faktiskt vid 00-01. Sköööönt! Hade så dåligt samvete bara för sambon skulle festat igår, men det blir ju fler gånger. Imorgon ska minmamma vara här och passa Elliot och vi ska till Liseberg och bara ha en dag tillsammans. Första egna dagen tillsammans sen Elliot kom.

• Momalicious

Jag får ingen förvarning, mensvärken kommer med mensen.

Vi är på stranden nu, Elliot satt i vattnet och plaskade som en galning. Blir ett bad för honom sen, hela han är saltig haha.

• Momalicious

Men fy vad konstigt! Förstår att det måste vara skitjobbigt :( hoppas du får svar hos läkaren! Kram

Svar på tråden December Bebis 2010 :)